סרטון ויראלי גייז וסטרייטים (צילום: צילום מסך college humor)
גם במיטה אנחנו נסתדר | צילום: צילום מסך college humor
אישורם של נישואים גאים במיין, מינסוטה, מינסוטה וושינגטון לא השכיח מהחבר'ה באתר College Humor את העובדה המצערת שעדיין מרבית המדינות בארה"ב אוסרות על הומואים ולסביות לקשור את הקשר. כדי להעלות את הנושא לסדר היום, הם החליטו לרכוב על הגל ולדחוף את הנושא בסרטון חדש.

CollegeHumor's Favorite Funny Videos

הגייז הלוהטים בסרטון מזהירים את כל אותם הומופובים שחוששים מנישואים גאים: "אם לא תתמכו בהומואים (ובלסביות) שיוכלו התחתן בכל המדינות בארה"ב, הם נתחתן עם האישה שלהם. אנחנו נהיה הבעלים הכי טובים שיש", הם מסבירים, ויש להם כמה טיעונים חזקים.

כדאי לכם לתמוך בנישואים גאים

"אנחנו חתיכים והולכים לחדר כושר. אתם יודעים מי עוד אוהב ללכת לחדר הכושר? החברה שלכם. נלך איתה ואח"כ נוכל יוגורט. זה נשמע לנו כמו אחלה בילוי".

הטיעונים הנוספים: אנחנו מתלבשים יותר טוב מכם, אנחנו נכין לחברה שלכם לארוחת בוקר קיש, לא סתם ארוחת בוקר עם ביצה מקושקשת עלובה. אתם לא אוהבים ללכת לרקוד, אנחנו מלמדים שיעורי ריקוד. לא בא לכם על מופע ברודווי או על התערוכה החדשה, לנו דווקא בא. ודווקא בא לנו על מסיבת תחפושות. אנחנו נקשיב לאישה שלך במשך שעות, ונוכיח לה שהיא לא המטורפת היחידה".

זירה אחת עלולה להיות בעייתית, אבל גם שם יש להומואים פתרון. "אתה חושב שתנצח אותנו בסקס? אתנו היא תרגיש הרבה יותר נוח, תספר לנו מה שמפריע לה במיטה. שלא לדבר על סקס בשלישייה עם בחור נוסף – אנחנו נשמח כמובן.

"אנחנו עושים לך טובה גדולה, בכך שאנחנו מתחתנים אחד עם השני. אז אל תיתן לנו להתחתן עם האישה שלך, תמוך בנישואים גאים".

>> נישואים גאים בוושינגטון