>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם? 

אין תמונה
ג'יל וניקי ביום חתונתן

חברת התיירות "אקפסדיה" ממשיכה את תמיכתה בזכויות הקהילה הגאה. בסרטון חדש ומרגש במיוחד "מצא את שלך: מצא את ההבנה שלך" מוצג סיפורו של ארטי גולדשטיין, איש עסקים לשעבר שמשתף בגילוי לב את ההתחבטויות והלבטים עמם התמודד לאחר שגילה כי בתו לסבית ולפני שבחר לקחת חלק בחתונת בתו וזוגתה.

"כל טיול הוא חוויה אישית"

"ציפיותיי מחייה של ג'יל כללו בעל", נזכר גולדשטיין. "אז כאשר ניקי הגיעה לבקש את ידה של בתנו, זה החריד אותי. זה לא היה החלום שלי עבורה. לא אמרתי כן ולא אמרתי לא".

גולדשטיין מספר את סיפורו כשברקע צילומי וידאו מהחתונה של בתו וזוגתה, שהתקיימה בקליפורניה. "כשראיתי את הניצוץ והשמחה בעיניה, נרגעתי. אתה לומד להשלים עם זה, כך זה צריך להיות. יכולתי לוותר על הבת שלי או להחליט לחיות עם זה בשלום".

הקמפיין "מצא את ההבנה שבך" הוא חלק מהקמפיין "מצא את שלך" הרחב יותר אותו השיקה החברה, המבוסס על הרעיון שטיול הוא אכן חוויה אישית ולעתים משנה חיים. "עם יותר יעדי טיול מכל חברה אחרת, אנו בטוחים שתמצא את שלך אצלנו", כותבים באתר החברה.

הזוג הטרי סיפר לאתר האפינגטון פוסט, כי התרגש מהמחווה של חברת התיירות שבחרה לספר את סיפורן כחלק מהקמפיין החשוב. "אנו מקוות כי כל המשפחות יוכלו לחוות סוג כזה של קרבה ואהבה, ללא קשר לנטייה מינית. "אנו גאות באבינו על הדרך שעבר עד שהגיע למצוא את ההבנה שבתוכו".

דארה קוסרובשאהי, המנהל הראשי של אקספדיה, סיפר כי הוא גאה לחלוק את סיפורה של המשפחה. "בלב סיפורו של ארטי הנקודה כי טיול הוא חוויה אישית מאד. בנינו את כל המיתוג החדש סביב הרעיון הזה. הגעתו לאירוע שינתה את האבהות שלו, את חייה של בתו ואת משמעות הנישואין בחייו".

>> בראד פיט: "נישואים גאים הם דבר הכרחי"