>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?

אין תמונה
מתוק. הילד האומלל
ילדים בוכים זה לא מראה יוצא דופן, אבל ילד שבוכה בגלל שלא יוכל להתחתן עם גבר - זה כבר סיבה לחגיגה. בסרטון שעלה לרשת, נראים זוג הורים (סטרייטים) משוחחים עם בנם בן ה-3 על מוסד הנישואים. הבן אומר תחילה כי הוא רוצה להתחתן עם אמא, אבל כאשר הוא מבין כי לא יוכל להתחתן עם אמו כי "יש לה כבר בעל", הוא נכנס לסערת רגשות. הסיבה: הוא רוצה בעל גם.

הוריו מסבירים לו כי ראש ממשלת אוסטרליה גו'ליה גילארד לא תאפשר שיהיה לו בעל, וזאת משום התנגדותה לאשר נישואים גאים במדינה. בתגובה, פורץ הילד בבכי תמרורים ולא מוכן להירגע. ההורים מנסים לנחמו, אבל שום דבר לא עוזר: הילד לא רוצה אישה. בצירוף לסרטון החביב, כתב אביו של הילד כי לכשיגדל "הוא יכול להתחתן או לא להתחתן עם מי שייבחר".

ובמידה ואוסטרליה לא תאפשר נישואים גאים עד שיהיה גדול, הוא תמיד יכול לטוס לניו זילנד השכנה ולמצוא לו בעל - שם בחודש שעבר אושרו נישואים בין בני אותו המין.

אז נכון, הילד לא ממש יודע על מה הוא ואמר, וסביר כי מדובר בתסביך אדיפלי יותר מאשר ביציאה מהארון מוקדמת, אבל על דבר אחד אי אפשר להתווכח: ילדים תמימים מבינים לפעמים את מהות השוויון בין בני אדם טוב יותר ממבוגרים.