ליזי בריסטו, מדריכת כושר שהגיעה לחגוג את חג המולד יחד עם בני משפחתה של זוגתה, לא האמינה שזו תהיה ארוחת חג שהיא תזכור לנצח, אחרי שהיא הצילה את חייה של הסבתא ההומופובית של בת הזוג. 

בריסטו פרסמה את פרטי התקרית בסרטון טיקטוק שהפך ויראלי ובו סיפרה כי הגיעה לארוחה יחד עם בת הזוג, אז זכתה למספר הערות מרושעות מכיוונה של הסבתא, שנקראת בסרטון "דנה". מסתבר שהסבתא שאלה בתחילת הערב את ליזי אם "היא הגבר או האישה במערכת היחסים", מה שגרם לכל הנוכחים בשולחן לחוש לא מעט מבוכה. בת הזוג, נכדתה של הסבתא, נחלצה לעזרתה של זוגתה וענתה "האמת היא שאני הגבר".

למרות העקיצות ההומופוביות, בנות הזוג ושאר בני המשפחה דאגו שארוחת הערב דווקא תיזכר לטובה, עד שהגיע הרגע שהכניס את כולם למתח וחרדה. "בת הזוג שלי ואמא שלה יצאו מהחדר, אכלנו סטייק שהיה פשוט מעדן", היא סיפרה בסרטון שנצפה יותר מ-7.6 מיליון פעמים וזכה ליותר מ-1.5 מיליון לייקים. "פתאום אחד האחים שם לב שהסבתא לועסת ומביטה מטה - היא התקשתה לבלוע". 

@bodybydaddy The longest 5 minutes of my life #christmas2021 #grandma #cpr ♬ original sound - LGBTQ FITNESS

ליזי ניסתה לברר מספר פעמים עם הסבתא אם היא בסדר, אבל הפנים שלה החלו להכחיל במהרה. בתגובה, אחד האחים שישבו ליד השולחן ניסה לסייע בעזרת תמרון היימליך. "הוא ניסה, אבל הוא לא ידע מה הוא עושה, כי הוא לא מוסמך להחייאה", סיפרה ליזי. "אבל אני כן". 

ליזי השתלטה על הסיטואציה והחלה לפעול במהירות כדי להציל את חייה של הסבתא העוקצנית. זמן קצר אחרי שהחלה את הטכניקה, דנה התעלפה בזרועותיה של ליזי, שהחלה במהירות לבצע בה החייאה. ליזי סיפרה שכל הנוכחים היו בהיסטריה והזעיקו כוחו הצלה, אבל למרבה המזל, פעולות מצילות החיים של מדריכת הכושר עבדו והיא הרגישה לפתע איך "הריאות של דנה פועלות. חתיכת אוכל הופיעה בפה שלה".

הצבע חזר לפנים של הסבתא וכל בני המשפחה נשמו לרווחה, כולל הסבתא. "הרגשתי כאילו זכיתי בסופרבול, אבל אני לא רוצה לעשות את זה שוב – אז כולם צריכים ללמוד איך לבצע החייאה", הפצירה ליזי בסרטון. "זה יכול להיות ההבדל בין חיים ומוות. אתה אף פעם לא רוצה להסתכל אחורה ולחשוב 'הלוואי והיה מישהו בחדר שהיה יודע לעשות החייאה'. אם לא הייתי בארוחת הערב הזאת היא הייתה נחנקת וכנראה מתה".