הצד הבריטי של ענקית הקפה האמריקאית סטארבקס הוציא בשבוע שעבר פרסומת חדשה, חמודה ומעצימה לקהילה הטרנסית, כחלק מן הקמפיין הנוכחי שלהם "מה השם שלך?”. הפרסומת נפתחת עם צילום תקריב של צמיד בצבע הדגל הטרנסי, וממשיכה כשהיא עוקבת אחר נער טרנסג’נדר, כשהוא שוב ושוב מתכווץ באי נוחות כאשר פונים אליו בשמו הקודם, "ג’מה" - ברישיון הנהיגה, בחדר ההמתנה, בשיחות טלפון ובין חברים ומשפחה.

בוקר אחד הוא עובר בסניף של סטארבקס, וכששואלים אותו בדלפק מה שמו, הוא עונה לבסוף, "ג’יימס", כאילו הוא מנסה אותו בפעם הראשונה.

>> 12 סוגים של שיימינג נפוצים בקהילה הגאה

>> כשסיפרתי במילואים שעשיתי ניתוח שינוי מין

>> 5 טיפים חשובים להתמודדות עם פרידה ושברון לב

“לשאול לקוח לשמו ולרשום אותו על הכוס ולהקריא אותו זהו סימן להכנסת האורחים שלנו. זהו חלק מהחוויה של סטארבקס, ומה שיוצר רגע של חיבור בין הבריסטות שלנו ובין הלקוחות”, נכתב באתר החברה, “קמפיין ‘מה השם שלך?’ חוגג את האקט הייחודי הזה, והמשמעות שיכולה להיות לו לא.נשים טרנסג’נדר* ושונים מגדרית, כשהם משתמשים בשמם החדש בציבור".

הקמפיין זכה להרבה אהדה וביקורות טובות מהקהל בממלכה המאוחדת, וסטארבקס, כפי שנדרש מקמפיינים שמעוניינים לא לחטוא בקוויר-בייטינג, כעת עוזרים לגייס 100,000 ליש"ט לארגון "מרמיידס" הבריטי, התומך בנוער טרנסג’נדרי.