כפי שבוודאי שמתם לב, אירועי הגאווה הנוכחים לא יכללו יציאה לאוויר הפתוח, שאיפה של האוויר הצח ופופרס, אך זה לא אומר שאי אפשר למצוא סיבה לגאווה גם במעגלים ביתיים יותר. שירות הסטרימינג הענקי ספוטיפיי מציין השנה את חודש הגאווה בחגיגה של מוזיקה גאה, תחת קמפיין Unlike Any Other המוקדש כולו לשונות ומגוון. הקמפיין עלה ב-38 מדינות ברחבי העולם. "הקמפיין השנתי של ספוטיפיי לטובת חודש הגאווה חוגג את קהילת הלהט"בים, עם יצירות של אמנים להט"בים, ועיקר הדגש השנה הוא על העצמת היוצרים הלהט"בים תוך אימוץ הייחודיות שלהם”, נמסר מדוברות ספוטיפיי ישראל.

בנוסף, ספוטיפיי ישראל ישתפו פעולה עם אמנים להט"בים בולטים בישראל, ביניהם אליוט, הראל סקעת, רן דנקר, אוהד שרגאי, סיילו ואחרים.

Unlike Any Other (צילום: ספוטיפיי)
גם סקעת יהיה שם | צילום: ספוטיפיי

פרויקט המטרייה של הקמפיין הנוכחי הוא ערוץ Amplify: Pride הכולל פלייליסטים ייחודיים לאירועי הגאווה, יש פלייליסט גאווה לטיני עם כל דבר מהאוונגרד של ארקה ועד נאו-פראו, וגם פלייליסטים קלאסיים כמו הפלייליסט המושלם למלכות הדיסקו.

כמו כן, פרויקט ייחודי חוגג את תרבות הנשפים, שעלתה לנראות גדולה מאי פעם עם שפע של סדרות חדשות המביטות אל תוך תרבות השוליים השחורה והקווירית שנולדה בניו יורק. הפרויקט הוא למעשה סדרה של פלייליסטים שנעשו בידי דמויות חשובות בסצנת הנשפים העכשוויים, כל אחד עם הסגנון הייחודי לו, חלק על הרצף בין דיאנה רוס לליידי גאגא, ואחרים נעים בין ג’אנגל-האוס לראפ קווירי עכשווי.

>> 11 המשפיעים והמשפיעות על המאבק הגאה 2020

>> גאווה בשגרת קורונה: אירועי הגאווה 2020 נחשפים

>> האמת מאחורי חייו השערורייתיים של האייקון הגאה הראשון

הקמפיין הנוכחי מיוצג בידי "דגל הקדמה", שעוצב בידי דניאל קווסר. הדגל מבוסס על דגל הגאווה המוכר בצבעי הקשת, רק שנוספו לו עוד כמה צבעים המייצגים את הקהילה הטרנסג’נדרית, הא-מינית ונפגעי HIV. רבע מהרווחים שיעשו משימוש בדגל זה יתרמו לעמותות להט"ביות הפועלות למען קהילות שוליים בתוך הקהילה הגאה.