שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין אתרי החדשות הישראליים, שיוצאים במשותף בקמפיין נגד הפצת פייק ניוז:  אתרי החדשות הישראליים N12, mako, וואלה, ישראל היום (שלישי) וגלובס יוצאים היום בקמפיין רחב, שקורא שלא להפיץ פייק ניוז מבלי לבדוק קודם באתרי החדשות. אתר ynet, שהיה אמור להשתתף בקמפיין, חזר בו ברגע האחרון בשל השתתפות ישראל היום.

הקמפיין, שפועל תחת הכותרת "אל תצא אידיוט, תבדוק", עולה במקביל באתרים, בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונים ומציג דוגמאות לפייק ניוז שהופץ מאז תחילת המלחמה ברשתות החברתיות, בוואטסאפ ובטלגרם. 

כידוע, לא רק שהרשתות החברתיות לא חוסמות באופן אפקטיבי פייק ניוז, אלא שהאלגוריתמים שלהן אף מעודדים הפצה של תכנים מזעזעים ופרובוקטיביים, שחלקם הגדול מתברר כשקרי. כל האתרים המשתתפים ילוו את הקמפיין בעיסוק מערכתי בנושא חדשות הכזב ובהדרכה כיצד לזהות את התכנים האלה ולהימנע מהפצתם.