עיתון "הארץ" פרסם הבוקר ביקורת של הכתב ניר צדוק על הראיון שערכה הכתבת אדוה דדון עם שמעון שי שוקרון ששודר ב"אולפן שישי". תחת הכותרת "אולפן שישי הפך לאולם מראות קרקסי, שבו לאן שלא מביט הצופה מופיעה אדוה דדון" כתב צדוק בין השאר כי "ניתן לדדון זמן מסך מוגזם אפילו בסטנדרטים של מי שרגילה להנכיח את עצמה בכל עבודה, שבקטעי המרדף שלה אחרי נוכלים מיוחד משקל זהה לרודפת ולנרדף".

"אני מוכנה לקבל כל ביקורת, ותמיד לומדת ומנסה להשתפר. אבל לספור את כמות הפעמים שהפרצוף שלי מופיע על המסך זה קצת סטוקרי ולא ענייני", אומרת בזעם דדון בשיחה עם mako, "לא זוכרת מתי כתבו כך על מראיין גבר".

מוקדם יותר כתבה ברשתות החברתיות שלה כי "ביקורת כזו שוביניסטית ולא עניינית לא ראיתי מאודי. אפשר לבקר את התוכן, את העיסוק, את הזמן שניתן לראיון והשאלות שנשאלו או לא נשאלו, אבל כנראה שגם ב-2022 קשה לאנשים מסויימים לראות אישה צעירה שעוסקת בנושאים שנתפסים גבריים, על המסך".

בהמשך הוסיפה כי "מעניין אם גם לגיא פלג או ברהנו טגניה היית סופר את מספר הפעמים (קוראים לזה אינטר-קאט בעריכה) שראו את הפרצוף שלהם על המסך, או חלילה שואלים שאלות. יש לי חדשות בשבילך ניר צדוק, אתה הולך לראות אותי עוד שנים רבות במהדורות החדשות בערוץ 12. בטח מתישהו תעבור לספור לי קמטים".   

בנוסף לביקורת ב"הארץ", עלו במהלך סוף השבוע ביקורות נוספות על עצם קיום הראיון והפניית זרקור נוסף כלפי אולה קרבצ'נקו שכבר נוקתה על ידי המשטרה מכל קשר לפרשת רצח תאיר ראדה. "ההתנהלות של הפרקליטות והמשטרה בפרשת רצח תאיר ראדה ז״ל מעלה שאלות שראוי לשאול", מסבירה דדון, "הם חקרו ומיהרו לטייח את הסיפור של שמעון כי לא התאים להם לפתוח אז את הפרשה מחדש. ועדותו של שמעון רלבנטית לחלוטין ומצביעה על הקונספציה שבה הם היו שבויים".