פרסום ראשון: בנק הפועלים יצא בימים האחרונים עם קמפיין חדש, בהובלתם של הפרזנטור הקבוע עמוס תמם והשחקן שייקה לוי - כשהמחווה לסרט המיתולוגי "גבעת חלפון אינה עונה" גם מביאה איתה תג מחיר גבוה, של לא פחות מכמיליון שקלים. 

ל-mako נודע כי בבנק הפועלים שילמו כ-600 אלף שקלים על הזכויות לשימוש בשיר "תן לשים ת'ראש על דיונה" של הגשש החיוור, יחד עם הזכויות על ציטוט של קטעי תסריט מסצינות שונות ב"גבעת חלפון", בפרסומת החדשה.

השיר והציטוטים, שגויסו לקמפיין "הקו הקשוב למשכנתאות" בכיכובו של תמם, הותאמו מטבע הדברים לקונספט הפרסומי החדש. מאחורי המהלך עומד משרד הפרסום גיתם, שרכש את זכויות השימוש בשיר מארומה מיוזיק (המחזיקה בזכויותיהם של היוצרים נפתלי אלטר ואסי דיין) ואת זכויות השימוש בציטוטים מהמפיק משה אדרי. בנוסף, ולפי גורמים המעורים בפרטים, שכרו של לוי מוערך בכ-380 אלף שקלים - מה שמביא את ההוצאה הכוללת על הפרסומת לסכום גבוה במיוחד.