דילן דרור קוטף קמפיין יוקרתי: ל-mako נודע שכוכב הרשת בן ה-16 יצטרף לנועה קירל ואבי אברומי ויהפוך לשגריר של אדידס. במסגרת התפקיד, הוא יצטלם לקמפיינים של המותג במדיות השונות ואף ילבש את בגדי אדידס. 

לא מדובר בקמפיין הראשון של דרור, שנחשב לאחד מכוכבי הרשת הצעירים המובילים בישראל עם 700 אלף עוקבים בטיקטוק ו-400 אלף מנויים רשומים ביוטיוב. כוכב הרשת, שהתפוצץ עם אתגרי "משחקי הדיונון" שלו, כבר הספיק להיות חבר בנבחרת השגרירים של סמסונג וכן לפרסם לסופר פארם.

כזכור, בחודש ינואר פורסם כאן לראשונה שנועה קירל הצטרפה לנבחרת השגרירים של מותג האופנה אדידס, זאת אחרי הפרידה שלה מחברת האופנה המתחרה פומה. לפי גורמים המעורים בפרטים, מדובר בעסקה בשווי של מאות אלפי שקלים.