הוול סטריט ג'ורנל דיווח שלשום (ב') כי חברת גוגל צפויה לפרסם תכנים מבית עיתון הניו יורק טיימס בפלטפורמות השונות שלה, וזאת בתמורה לתשלום של 100 מיליון דולר. במסגרת ההסכם בין החברות, שיתוף הפעולה צפוי להימשך לאורך שלוש שנים - ותכנים של הטיימס יופיעו ב-Google News Showcase, מוצר של החברה שמשלם לגופים שונים כדי שיפרסמו תכנים בפלטפורמת גוגל ניוז. 

העסקה בין הניו יורק טיימס לגוגל פורסמה מוקדם יותר השנה, ותוארה על ידי העיתון בתור הסכם מורחב הכולל הפצת תוכן ומנויים, לצד שימוש בכלים טכנולוגיים מבית גוגל לצורכי שיווק ופרסום. בפרסום מבית הטיימס לא צוינו הפרטים הכספיים של שיתוף הפעולה, ובחברה סירבו להגיב על הדיווח של הוול סטריט ג'ורנל. נציג בחברת גוגל מסר כי "אנחנו לא חושפים את פרטי ההסכמים המסחריים עם השותפים שלנו".

לפי הדיווח החדש, ההסכם בין הטיימס לגוגל מעניק לעיתון מקור הכנסה נוסף, וזאת בצל האטה בשוק הפרסום. בטיימס דיווחו בשנה שעברה על הכנסות של 2.31 מיליארד דולר, עלייה של 11% מהשנה שלפני כן. העסקה עם גוגל צפויה לפצות, לפחות באופן חלקי, על אובדן ההכנסות של הטיימס בעקבות החלטת חברת מטא שלא לחדש חוזי תוכן עם הגופים השונים עבור פלטפורמת פייסבוק ניוז. בעבר דווח בוול סטריט ג'ורנל כי במטא שילמו לטיימס סכום שנתי של למעלה מ-20 מיליון דולר עבור שיתוף הפעולה.