פרסום ראשון: "שיר הפרחה" יוביל את הקמפיין החדש של בזק. זכויות השיר, שכתב אסי דיין והלחין צביקה פיק בביצוע של עופרה חזה, נמכרו ב-300 אלף שקלים, כך נודע היום (חמישי) ל-mako. מילות השיר שונו עבור הקמפיין הנוכחי ולא ייעשה שימוש במילה "פרחה" במסגרתו.

לפי גורמים המעורים בפרטים, אדלר חומסקי, משרד הפרסום של בזק האמון על הקמפיין החדש, רכש ממנהלת זכויות היוצרים של צביקה פיק, קבוצת ארומה מיוזיק, את הזכויות לשיר. הפעם האחרונה שהמילה "פרחה" צונזרה ממנו ועוררה תרעומת עם טענות לגזענות, הייתה ב-2019, אז ביצעה אותו אנה זק בפסטיגל.

בתחילת השבוע פורסם לראשונה ב-mako כי מיכל הקטנה, נירו לוי, ליהיא גרינר, לאה שנירר ומושיק גלאמין יובילו את הקמפיין החדש לבזק, שצילומיו מתוכננים להתחיל בקרוב, לצד הפרזנטור הוותיק של החברה, גידי גוב. הקמפיין החדש מגיע אחרי פרסומת של בזק בכיכובם של הראפרים נס וסטילה, שביצעו גרסה ללהיט שלהם "תיק קטן".