עסק משפחתי: מיאל ורון גולן, ילדיהם של המשפיענית דניאל גרינברג והזמר אייל גולן, יככבו בקמפיין התרחבות המותג "מיאל" של גרינברג. המותג, שאותו ייסדה גרינברג וקראה לו על שם בתה, זכה להצלחה ברשת - ובעקבות פניות רבות אליה היא החליטה להנגיש אותו לכל אותם פונים על ידי הקמת פופ-אפים ברחבי הארץ.

ל-mako נודע כי בשבועות הקרובים גרינברג צפויה לצאת לדרך עם מספר פופ-אפים ברחבי הארץ, בקניוני עזריאלי. הפופ-אפ הראשון יפתח בקניון איילון, ואחר כך בקניונים נוספים בדרום וצפון הארץ. 

וכמו כל מותג מוביל שיוצא במהלך כזה, גם כאן נדרש קמפיין שיוביל את המהלך: היום (ה') גרינברג וילדיה הצטלמו לטובת הקמפיין שיקדם את הפופ-אפים המדוברים. שני ילדיה של המשפיענית הצטלמו לצדה, והם יופיעו בשלטים השונים וגם בקידומים ברשתות החברתיות.