עכשיו זה רשמי: נעמי לבוב היא המחליפה של רותם סלע בקמפיין של טורנדו. לפני כשבועיים נחשף ב-mako כי נעמי לבוב צפויה להוביל את הקמפיין החדש של חברת המזגנים, במקום רותם סלע ששימשה כפרזנטורית במשך שבע שנים. כעת, טורנדו הודיעה כי לבוב אכן נכנסת לנעליה של סלע, איתה שיחקה לא מזמן בסדרה של yes "בלאדי מורי". 

לפני כשנה תבעה חברת טורנדו את רותם סלע, שמובילה את קמפיין הפרסום למוצרי החברה מ-2016, וזאת בדרישה לאסור על סלע לחתום על הסכם בלעדיות עם בנק דיסקונט - שאותו החלה סלע לפרסם מסוף השנה שעברה. חודש לאחר הגשת התביעה, הצדדים הגיעו להסכמה "ברוח טובה" ומחוץ לכותלי בית המשפט, בטורנדו הוחלט להסיר את התביעה וסוכם שסלע תמשיך לייצג את החברה גם בשנת 2022 במקביל לקמפיין של דיסקונט בהובלתה. מחברת טורנדו נמסר בזמנו כי "טורנדו ורותם סלע מצרים על הטונים הצורמים שהוחלפו בין עורכי הדין של הצדדים ושמים זאת מאחוריהם".

החוזה של סלע וטורנדו הוארך בפעם האחרונה באפריל 2021, ובמסגרתו סוכם שהיא תקבל 850 אלף שקל לא כולל מע''מ לכל שנה עבור שירותיה - זאת לאחר שבעבר קיבלה 375 אלף שקל לכל יום עבודה. לפי גורמים המעורים בפרטים, שכרה של לבוב, שכאמור תוביל את הקמפיין החדש של החברה, יעמוד על כ-200 אלף שקל בשנה. 

הקמפיין החדש קיבל את השם "טורנדו לוקח". הקמפיין, לפי הודעת החברה, מוערך בכ-3 מיליון שקלים - ואותו הפיק משרד הפרסום מקאן בוים של אביב מערבי. הקמפיין יכלול בתוכו מספר קטעי וידאו שיעלו במדיות השונות - על מסך הטלוויזיה, בעיתונים ובאינטרנט. בקמפיין, לבוב מסבירה שאין לה סיבה לצאת מהבית, שכן יש בו מזגן של חברת טורנדו. למרות שמוצבות בפניה אפשרויות שונות ומגוונות לבילויים, אטרקטיביות יותר או פחות, היא מחליטה בכל פעם להישאר בבית - כי "טורנדו לוקח" בכל מצב. צילומי הקמפיין נערכו לאחרונה, והוא צפוי לנחות בתחילת 2023 בטלוויזיה ובדיגיטל.

קקטוס הזהב (צילום: מתוך הפרסומת של טורנדו, קשת 12)
רותם סלע בפרסומת לטורנדו | צילום: מתוך הפרסומת של טורנדו, קשת 12

גורמים בתעשייה מספרים ל-mako כי מדובר בהסכם ארוך טווח בין הצדדים. כמו כן, אותם גורמים טוענים כי בחברה למדו ממקרה רותם סלע שעורר סערה, ויישמו את הלקחים: לפי הגורמים, בחיפושים אחר הפרזנטורית החדשה, הדגישו בפניה כי היא מנועה מלעשות קמפיין נוסף על מסך הטלוויזיה מעבר לקמפיין של טורנדו. חברת טורנדו, כמו גם נעמי לבוב עצמה, בחרו שלא להגיב בנושא טענה זו. 

ממנכ"ל החברה רונן בזזי נמסר: "אני מברך על הבחירה בנעמי לבוב להיות הפנים החדשות של חברת טורנדו. נעמי היא שחקנית מוכשרת ומוערכת, ומתאימה מאוד לספר את הסיפור של טורנדו. אני מאחל לנו ולנעמי הצלחה משותפת. 

מטורנדו נמסר: "מטעמים מובנים לא נתייחס לפרטי חוזה זה או אחר. עם זאת, ננצל את ההזדמנות להודות לרותם סלע על תקופה ארוכה, ולאחל הצלחה רבה לנעמי לבוב בקמפיין טורנדו החדש - 'טורנדו לוקח'".

נעמי לבוב בקמפיין טורנדו (צילום: רועי ראובני)
נעמי לבוב בקמפיין טורנדו החדש | צילום: רועי ראובני