תשכחו כל מה שידעתם על מנגנוני ההגנה האבולוציוניים של הגוף, שאמור "לסגור את השערים" ברגע שיש עובר אחד ברחם (כדי למנוע הפרייה נוספת). בני זוג מבריטניה נדהמו לגלות שהתאומים שלהם - או ליתר דיוק, מי שהם חשבו שהם התאומים שלהם - ממש לא נוצרו באותו יום, ובין תאריכי היווצרותם מפרידים עשרה ימים שלמים. 
 
כבר ממבט ראשון ברור שלא מדובר בתאומים זהים (כלומר, כאלו שנוצרו מאותה ביצית), שכן לני היא בת וג'נסון בן, אבל כאמור: זה ממש לא ההבדל היחיד ביניהם. "באחת מהבדיקות הראשונות הרופאה ציינה שיש הבדל משמעותי בגדלים שלהם", אמרה סוזי (36) בראיון ל"דיילי מייל". "היא בדקה שוב, וגם וידאה שאין לאחד מהם בעיה כלשהי, ואז הסבירה לנו שמדובר במקרה נדיר ביותר, שנקרא superfoetion - עובר שמשתרש ברחם למרות שהוא כבר 'תפוס' על ידי עובר אחר, ושהיא ראתה ממש מקרים בודדים כאלו לאורך הקריירה שלה. אחרי כמה בדיקות ומדידות נוספות, היא קבעה שההפרש ביניהם הוא עשרה ימים".
 
מה שגרם להיווצרות ה"תאומים" של סוזי הוא למעשה שיבוש של הפעילות ההורמונלית בגוף, שאמורה לעצור את הביוצים בזמן שיש היריון. סוזי בייצה עשרה ימים אחרי שג'נסון נוצר, והרתה גם את לני - בצירוף מקרים שכמעט בלתי אפשרי שיתרחש. 
 
ואם זה לא מספיק, מתברר שההיריון הכפול הגיע בכלל בהפתעה. "הבן שלי, הנדריקס, היה בן ממש פצפון כשגיליתי שאני בהיריון", אמרה סוזי, שבנוסף להנדריקס בן השנתיים והתאומים בני השנה וארבעה חודשים מגדלת גם בת נוספת, איזבלה בת ה-10. "הגעתי לבית החולים כדי לעבור ניתוח פשוט של הסרת ציסטה מהבטן, ולמרבה המזל עשו לי בדיקת היריון שגרתית כחלק מההכנה לניתוח. פתאום ניגשו אליי ואמרו לי שאני בהיריון, בשבוע 6, ודי מהר גילינו גם שזה היריון כפול, ואז את העניין עם ההפרשים ביניהם אז אפשר להגיד שהיינו די מופתעים לאורך אותם שבועות". 
 
שני הריונות תוך עשרה ימים (צילום: dailymail.co.uk)
"יצא שתוך פחות משנה ילדתי שלושה ילדים" | צילום: dailymail.co.uk
ומה לגבי ילדים נוספים? סוזי בספק. "יצא שתוך פחות משנה ילדתי שלושה ילדים, אז אני לא בטוחה שאני בנויה להגשים את החלום שהיה לי, לגדל שבעה", היא צוחקת.
 
לתמונות נוספות של המשפחה המתוקה
 
>> מחאת התינוקות: 14 שבועות של חופשת לידה זה לא מספיק