"זה עומד להיות מדהים ומהמם", נשמעה קורטני וורדלופ אומרת בטריילר לדוקו ריאליטי החדש עליה ועל המשפחה שלה בערוץ TLC. הסדרה, ששמה Sweet Home Sextuplets, מלווה את חייהם של קורטני ואריק, בעלה, ואת השינוי הדרמטי בלשון המעטה שעבר על חייהם לפני תשעה חודשים. הם חיו להם בשלווה עם שלושת ילדיהם, בנם הבכור, סיילור, והתאומים וויילס וברידג', והפכו תוך כמה שעות להורים לתשעה ילדים. כן, תשעה. הלם? בהחלט.

בני הזוג החליטו שהם רוצים ילד רביעי, אבל הם לא ציפו בחלומות הכי פרועים שלהם שיגיע גם חמישי ושישי ושביעי ושמיני ותשיעי. השישייה בת התשעה חודשים מורכבת משלושה בנים ושלוש בנות, ובני הזוג מנסים עדיין להתרגל למצב החדש והדי מאתגר הזה.

השישייה נולדה בתחילת דצמבר 2017, כשקורטני הייתה בשבוע 30. כל אחד מהם שקל בין קילו לקילו וחצי. בטריילר של הסדרה בכיכובם משולבים גם קליפים קצרים מבית החולים שבו נולדה השישייה, מוסיפים עוד קצת דרמה לכל הסיטואציה הזו. אבל למרות המותשות הצפויה, המשפחה עושה רושם שהיא משגשגת ומתמודדת יפה עם כל הבלגן.

"אנחנו אוהבים כל רגע מזה, אבל ללא ספק מדובר בחתיכת משימה", אמרה קורטני ל-Today. "אנחנו מאכילים מסביב לשעון". אריק הוסיף: "זאת מותשות מסוג שונה עכשיו. השישייה נהדרת, אפילו ברגעים האלה שאנחנו חושבים שאנחנו עומדים לאבד את השפיות שלנו".

העובדה שהם לא מוצאים את זה בלתי אפשרי להיות הורים לשישה קטנטנים, לצד שלושה בנים, היא פיצ'ר שהרבה אנשים לא יכולים בכלל לדמיין. אבל בהינתן שזה המצב, הם עושים את המיטב כדי להתמודד עם הכאוס. "אם היו שואלים אותי איך הרגשתי כשגיליתי שאנחנו עומדים להיות הורים לשישייה, הייתי אומר שאין שום סיכוי לעמוד בזה", אמר אריק, "אני לא אומר שזה לא קשה, אבל זה משהו שמסתגלים אליו וגורמים לו לעבוד. זה הנורמלי החדש, כמה מטורף שזה לא יהיה. ואני פשוט קופץ לתוך הסיטואציה הזו ברגע שאני חוזר מהעבודה, ופתאום אני מביט לשעות ו-12 בלילה. אני חושב שההפתעה הגדולה היא שזה היה אפשרי לשרוד את תשעת החודשים הראשונים".

>> מה קורה לגוף שלך בכל אחד משבועות ההריון?