ממש כמו אצלנו בביצה, גם התקשורת האמריקאית נוהה אחרי כל סלבית שמשכפלת את הגנים שלה ומביאה צאצאים לעולם. כולם כמובן מתעניינים ביילודים, אבל ללא ספק אלה האימהות המפורסמות שכולם נושאים אליהן עיניים. לפעמים קצת קשה לנו לתפוס שהן אשכרה עברו הריון ולידה כמו כולנו, שהן השמינו וחטפו צרבות וגידלו סימני מתיחה וחוו צירים וחתכים ופטמות מדממות, אבל כן, בקטע הזה הן לגמרי הופכות לבנות תמותה.

ומה עם הגברים? אמנם הם לא לחצו ודחפו, אבל הגנים שלהם בהחלט נתנו עבודה, והחיים שלהם בהחלט התהפכו על פיהם. לכבוד כל הגברים שהפכו לדדי'ז לאחרונה, מגזין People אסף ציטוטים של אבות סלבס שמשתפים איך הרגישו ברגע המדהים שבו הבייבי שלהם הגיח לאוויר העולם.

ארון פול

View this post on Instagram

A post shared by Aaron Paul (@aaronpaul) on

כשהתארח בתכנית Live של קלי ריפה וריאן סיקרסט, הכוכב של אל קמינו שיתף את החוויות שלו מחדר הלידה. "הייתי שם, נוכח לחלוטין בכל נקודה ושלב", אמר על לידת בתו, סטורי. "למעשה, אני זה שהוציא אותה לאוויר העולם. שלפתי אותה והעברתי אותי לאשתי, ושנייה אחר כך פשוט התייפחתי. זה היה הרגע הכי מדהים בחיים שלי".

גורדון רמזי

View this post on Instagram

After 3 baftas and one Emmy... finally we have won an Oscar, please welcome Oscar James Ramsay, who touched down at 12:58 today for some lunch ! Xxx

A post shared by Gordon Ramsay (@gordongram) on

הוא אב לחמישה, כך שהחוויה לא אמורה להיות זרה לו - ובכל זאת, הפעם הראשונה של רמזי בחדר הלידה הייתה לקראת לידת בנו הקטן אוסקר. "טאנה אשתי לא רצתה אותי שם בלידות הקודמות. היא אמרה לי 'אני לא רוצה שתראה אותי במצב הזה אז תצא'", העיד רמזי.

בפעם החמישית הוא דווקא כן הצליח להידחף ללידה, ולמרות הניסיונות שלו להישאר רגוע – הוא פשוט התעלף. "נכנסתי ללידה וכמעט עשיתי קקי במכנסיים", הוא נזכר, "ישבתי שם ואז אוסקר יצא והם סוג של זרקו אותו עליי, ונפלתי אחורה. האחות תפסה אותי. בחיים שלי לא התעלפתי, זאת הייתה הפעם הראשונה".

טראוויס סקוט

View this post on Instagram

A post shared by flame (@travisscott) on

הראפר ואביה של סטורמי ג'נר, אותה הביא לעולם ביחד עם האקסית קיילי, סיפר למגזין GQ על החוויה האינטנסיבית. "זה היה פשוט פסיכי, האפידורל והכל. מטורף", הוא אמר. כשהתארח בתכנית של אלן דג'נרס גילה סקוט שקריס, סבתא של סטורמי, היא זו שהרגיעה אותו בזמן הלידה. "היא החזיקה אותי, חיזקה אותי, כי זה היה כל כך מפחיד. היא הסבירה לי מה קורה כל הזמן. קריס עזרה לי לחתוך את חבל הטבור. היא אדירה".

דווין "דה רוק" ג'ונסון

View this post on Instagram

A post shared by therock (@therock) on

השחקן המגודל שיתף עצות שקיבל מחבריו להתנהלות בחדר הלידה בזמן שהוא ואשתו ציפו לבתם השלישית, טיאנה. "הייתי מוקף בנשים אמיצות כל החיים, אבל אחרי הלידה של טיאנה, קשה לי לתאר את הרמות החדשות של האהבה, כבוד והערצה שאני מרגיש כלפי אשתי וכלפי כל האמהות והנשים", הוא כתב בפוסט אינסטגרם מרגש. ומילה לג'נטלמנים החכמים: "אם אתה באמת רוצה להבין את את הרגע היחיד הכי חזק, קמאי ועוצמתי בחיים – תראה את הילד שלך נולד. זה רגע משנה חיים".

ג'פרי דין מורגן

View this post on Instagram

This one... owns her dad. And she absolutely knows it.

A post shared by Jeffrey Dean Morgan (@jeffreydeanmorgan) on

הכוכב החתיך של המתים המהלכים ו-Rampage גילה לאחרונה למגזין People שהוא לוקח את ההורות שלו כל כך ברצינות, עד כדי כך שעזר לאשתו ללדת את שני ילדיהם. "לא היו רופאים בלידה שלנו, הייתה לנו מיילדת גם עבור הבת שלי ג'ורג'י והבן שלי גאס, ואני בעצם יילדתי את שני הילדים שלי", הוא אמר. "בפעם הראשונה לא ידעתי מה מגיע, הייתי בשוק שאני בכלל חלק מזה. חשבתי שמקסימום אני אחזיק לה את הרגל, אלחש לה שתנשום, ממש לא הייתי מוכן למה שעומד להגיע. בפעם השנייה כבר הייתי יותר בעניינים, וברגע שהראש שלה הציץ נעמדתי שם, תפסתי אותה בלחיים ומשכתי. אשתי הייתה מאושרת, זה היה מדהים".

סת' מאיירס

View this post on Instagram

I'm crushing my first #fathersday as an honoree

A post shared by @ sethmeyers on

זה היה מאוד לא צפוי, אבל הבן השני של סת' מאיירס ואשתו אלקסי הגיח לאוויר העולם בלובי של בניין הדירות שלהם. הקומיקאי שיתף את הסיפור הלא ייאמן בתוכנית הלייט נייט שלו: ברגע שאשתו הבינה שלא תגיע לבית החולים, היא כרעה ללדת על רצפת הכניסה. "התקשרתי ל-911 ותוך דקה אמרתי 'עומד להיוולד לנו תינוק – נולד לנו תינוק – יש לנו תינוק'", הוא שיחזר, וגם היה מאוד רגשני כשסיפר כמה חזקה הייתה אשתו בסיטואציה המאתגרת.

ראיין ריינולדס

View this post on Instagram

A post shared by Ryan Reynolds (@vancityreynolds) on

השחקן החליט לנסות להיות מצחיק בזמן שאשתו, בלייק לייבלי, ילדה את בתם ג'יימס. "שרתי לה קצת מרווין גיי, let’s get it on, הוא סיפר בתוכנית הלילה של סת' מאיירס. "זה היה כאילו יצאו לה מהעיניים סכיני קצבים, והיא אמרה משהו כמו 'אתה מסתלבט עליי עכשיו?'". אבל הוא המשיך וסיפר שהיא גם הייתה שטותניקית רוב הלידה. "אני חושב שתפסתי אותה מספרת בדיחה בזמן ציר. היא ממש הייתה במצב רוח טוב".

מתיו מקונוהיי

View this post on Instagram

A post shared by Matthew McConaughey (@officiallymcconaughey) on

השחקן סיפר על הלידה של בנו הראשון ליוויי. "זה היה סיפור של 14 שעות. לאשתי קמילה התחילו צירים ואני ישבתי בין הרגליים שלה. היינו ממש שבטיים, רקדנו, שמנו מוזיקה ברזילאית, עשינו ג'אם סשן!", סיפר בראיון. "קמילה הזיעה, הייתה בלי משככי כאבים, ופשוט נכנסה למקום הזה שרק אישה יכולה להיות בו בזמן כזה. ככה למדתי, ואף אחד לא מספר לך את זה, שללדת תינוק זה משהו עם דם, עם בלגן, ואיברים, ומזיע וקדמוני – ואני מתכוון לזה באופן הכי יפה. זה משהו פראי. בסופו של דבר הוואקום לא עבד והרופא שיגר אותנו לניתוח קיסרי".