זמן קצר אחרי שסוזן מדינה ודריק מיד הביאו לעולם את בנם הבכור (כלומר היא לחצה, צרחה, כאבה וילדה - והוא החזיק לה את היד), לאמא הטרייה והמאושרת לא היה מושג שהיא עומדת לקבל סיבה אחת נוספת לשמוח בזכותה. ובינינו, קשה מאוד להתעלות על שמחה גדולה של לידה תקינה, אבל הפעם זה הצליח. 

האב הטרי והמאושר שהתגלה כרומנטיקן בדרכו שלו החליט להפעיל את בנו בן השעה לצורך הפתעה גדולה ומשמחת. הוא דאג להלביש את הניובורן המתוק בבגד גוף ובו מסר מאוד פשוט: "התינשאי לי?". הזוג מנברסקה יוצא ביחד בשנתיים האחרונות אולם דרק דאג לעדכן את אהובתו שהוא לא מתכוון להתחתן ב-40 שנים הקרובות. 

אבל אתם יודעים איך זה גברים והצהרות. הבחור הבין לפתע שאין זמן מופלא יותר מלידה מאשר להתחייב לנצח נצחים עם אם בנו. וכך, חודש לפני שריידר נולד, דרק רכש טבעת אירוסין ושיתף את הצוות הרפואי עם הרעיון המקסים. זמן קצר לאחר הניתוח הקיסרי, אחות נכנסה כדי לבדוק מה מצב התינוק כשלמעשה הלבישה אותו בבגד גוף ועליו הכיתוב "האם תינשאי לאבא שלי?"

הצעת נישואים בלידה (צילום: יחסי ציבור, פייסבוק)
גם תינוק חדש, גם טבעת אירוסין נוצצת וגם הפתעה. ממש ביצת קינדר | צילום: יחסי ציבור, פייסבוק

התינוק המתוק הוגש לאמא הטרייה והנרגשת ביחד עם טבעת האירוסין. "לא ציפיתי לכל זה. חשבתי שאני רק הולכת להחליף לתינוק חיתול, הרמתי את המבט ופתאום ראיתי שכולם מצלמים אותי, זה היה מבלבל מאוד", אמרה היולדת/מאורסת לאתר פופשוגר, "אבל הייתי הכי מאושרת שיש". תכלס, אנחנו היינו מקבלות את אותו ריגוש מקומבינציית סושי, אבל היי, כל אחת והשמחות שלה. מזל טוב!

>> אימהות-ילדות: פרויקט צילום מרתק ומטריד

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
00:00
 
00:00
 
 
 

When they brought the baby back over, Darick was waiting by her bedside with a cushion-cut engagement ring. "I didn't expect that at all. I thought I was going to be changing the baby's diaper, looked up, and everyone had their phones out, so I was confused," Susan told POPSUGAR. "But I was super, super happy!"