נוסע נוסף ומאוד לא צפוי הצטרף לטיסה שנחתה באלסקה ביום רביעי שעבר כאשר אחת מנוסעות הטיסה ילדה תינוק שמונה שבועות מוקדם מן הצפוי. האירוע המרגש תפס מקום על טיסה שהמריאה מבאלי ונועדה לנחות בלוס אנג'לס, אלא שמצב החירום הביא את הטייס לשנות כיוון ולעשות עצירת ביניים לא צפוייה כאשר המים של היולדת ירדו שש שעות אחרי ההמראה.

השאלה "האם יש דוקטור במטוס?" לא יכלה להיות רלוונטית יותר ואכן, ראו זה פלא, היה אחד כזה והוא גם זה שיילד את הנס בשחקים. מיד עם הצירים, ביקש הטייס אישור נחיתה באלסקה על מנת לשמור על בטיחות היולדת ומהלך הלידה. אלא שהתינוק המתוק סירב להמתין וחצי שעה בלבד לפני הנחיתה, יצא לאוויר העולם בעזרת אותו רופא, צוות הדיילות והנוסעים במטוס. מיד עם הנחיתה, היולדת הטרייה והמופתעת שטסה לבדה  נלקחה ביחד עם בנה הרך לבית החולים ונמסר כי שניהם מרגישים טוב.

"זו ללא ספק חוויה של פעם בחיים. אנחנו לעולם לא נחווה זאת שוב", אמרו הנוסעים על המטוס. ובכן, כנראה שהם לא לגמרי צודקים. שכן, גם שבוע שעבר - הדבר המדהים הזה קרה בטיסה אחרת שנחתה במצרים. כאשר גם שם, נוסעת בחודש שמיני שטסה בגפה נתקפה בצירים וילדה את בתה ננסי על המטוס. אבל בינינו, מה שבאמת מעניין אותנו הוא האם המיתוס אודות לידה בשחקים מבטיחה טיסות חינם לכל החיים? ובכן, לכל החיים זה כנראה גדול עליהם, אבל הם בהחלט מפנקים. לפי הדיילי ניוז מצרים, חברת התעופה הציעה לה טיסות חינם בחברתם עד שבתה ננסי שנולדה על הטיסה תגיע לגיל 18. דיל טוב או שהייתם מוותרים על התענוג השמיימי?

>> טרנד: לידות בשידור חי ביוטיוב