הם אמורים להיות דומים בהכל, אבל לפחות תאריך הלידה שלהם יהיה שונה בתכלית. התאום הראשון (שזכה לשם יוצא הדופן: לינק) נולד בשבוע 23 להיריון, במשקל זערורי של קצת פחות מ-500 גרם. נכון לעכשיו, הוא נאבק על חייו בפגייה - אבל אחיו התאום עדיין בבטן.  

התאומים לבית גורוויט אינם התאומים הראשונים בעולם שלא נולדים באותו יום. שיא העולם בהפרש בין תאריכי לידה של תאומים שייך לתאומות קייטי ואיימי, שנולדו בהפרש של 87 ימים זו מזו. איימי נולדה בשבוע ה-24 להיריון, וקייטי הצליחה להחזיק עד שבוע 36 - כך שאם לוגאן, העובר שעדיין ברחם, יצליח למשוך עוד קצת לתוך החודש התשיעי להיריון, ויוולד קרוב יותר לתאריך הלידה המשוער - הוא ואחיו ישברו את השיא של הבנות, ויחזיקו בתאריכי לידה המרוחקים עד ארבעה חודשים זה מזה.  

בניגוד לקייטי ואיימי, אצל לינק ולוגאן ההפרדה לא קרתה באופן טבעי. הבנים חלקו שלייה אחת, וסבלו מתסמונת בשם TTTS, במסגרתה תאום אחד מעביר דם לתאום השני, כך שאחד מהם אנמי (סובל מחוסר דם) והשני פוליציטמי (סובל מעודף דם). לעתים ניתן לפתור את הבעיה בניתוח תוך רחמי, וזה בדיוק מה שניסו הרופאים לעשות - אלא שהניתוח לא הצליח, ואמם של התאומים נכנסה ללידה מוקדמת. אבל למרבה המזל, הצליחו הרופאים לעצור את הלידה אחרי שלינק היה מחוץ לרחם, ולהשאיר את לוגאן בפנים. 

 הניתוח והלידה הדרמטיים הסתיימו לפני שבועיים, ומאז ועד הלידה נמצאת אמם של התאומים בשמירת היריון קפדנית, במטרה למנוע זיהום (סכנה ממשית, שכן הרחם אינו סגור וסטרילי מרגע שתאום אחד יצא ממנו) או צירים מוקדמים מסיבה אחרת. תאריך הלידה המשוער הוא 26 בינואר 2016 - ואנחנו, כמובן, נעדכן בהתפתחויות. 

>> "אני בפתיחה של 10, מסטולית לגמרי": סיפור הלידה של נועם