בזכות מודעות גבוהה לנושא וביטוחים יקרים, מקרים של לידות בשחקים, בזמן טיסה, קורים פחות ופחות. אם בעבר כל תינוק שנולד בשמיים היה מקבל כרטיס טיסה חופשי לכל החיים בחברת התעופה, היום זה כבר לא עובד ככה, והסיטואציה הזו מאוד לא מתגמלת, להפך. ובכל זאת, החיים הם חיים, ואי אפשר לצפות להכל. כך קרה שקריסטל היקס מאלסקה עלתה בגפה על מטוס בשבוע ה-35 להריונה, ויצאה משם אוחזת בתינוק.

קריסטל, אם לארבעה, שתמיד ילדה אחרי התאריך המיועד, לא ציפתה ללידה מוקדמת, ועלתה על הטיסה רגועה, אלא שאחרי 20 דקות מההמראה, ירדו לה המים והיא החלה לחוש בצירי לידה חזקים. "אמרתי: אלוהים, אני חייבת לדחוף!" משחזרת קריסטל בפני רשת abc האמריקנית. "הסתובבתי לכיוון הבטן והוא פשוט יצא ממני."

פורסם על ידי ‏‎Chrystal M Hicks‎‏ ב- יום שישי, 14 באוגוסט 2020

התינוק נולד בגובה 18 אלף רגל מהאדמה, ולכן נקרא שמו סקיי איירון, סקיי מלשון שמיים, ואיירון בהשאלה מהמילה אוויר, Air. הוא נולד במשקל 2.5 ק"ג, ונמצא עדיין בטיפול נמרץ בעקבות קשיי נשימה קלים, אך בקרוב, מגלה האם, ישוחרר הביתה. המטוס סטה ממסלולו ונחת במרכז רפואי ייחודי, שם חיכו לתינוק ביחידה ניידת מיוחדת ובה שני רופאים, אחות, פרמדיק ואינקובטור.

"אני מחכה שסקיי יגדל ואוכל לספר לו את סיפור הלידה שלו," אומרת קריסטל. "אני מתארת לעצמי שכל החיים שלו הוא יהיה ידוע בתור זה שנולד באמצע השמיים."