על אף שאין באפשרותה לעזוב את ביתה שבנורפולק, קייט מידלטון משתדלת לתת גם ממרחק, ומקיימת מדי פעם מפגשי זום עם אנשי הקרנות והמיזמים שלה, וגם עם העם ונציגיו. קייט, המחוברת מאוד לכל מה שקשור בילדים, הורים ובריאות הנפש של אלה וגם של אלה, עסוקה מאוד בתחושותיהן של אמהות טריות שיולדות לראשונה לתוך עולם משובש ומפחיד.

אם טריה בשם רבקה אטווד זכתה לקבל ברכת מזל טוב מיוחדת שלא תשכח לעולם, מהוד מעלתה, בזום, הישר לתוך מחלקת יולדות בבית החולים. "שלום! נעים לפגוש אותך," אמרה קייט באצילות נרגשת. "זו בטוח פעם ראשונה, לדעתי! המון מזל טוב!" היולדת הכירה לקייט את התינוק מקס, שנולד בלילה הקודם, בעשר בלילה, וקייט אמרה באמפתיה: "אלוהים אדירים, את ודאי מותשת."

View this post on Instagram

A post shared by Kensington Palace (@kensingtonroyal) on

לאחר השוק הראשוני של השיחה, הודתה רבקה, מדרום מזרח לונדון, ש"שיחה בהפתעה עם הדוכסית מקיימברידג׳ אחרי שעתיים שינה היתה אירוע סוריאליסטי במיוחד. הדוכסית רצתה לדעת איך זה ללדת בתקופה כל כך לא שגרתית, ולשמוע על החוויה שלנו במחלקת היולדות. סיפרתי שהמיילדות עזרו לסיטואציה להיות נורמלית ככל הניתן, חוץ מהקטע עם המסיכות."

מידלטון ערכה ביקור בבית היולדות קינגסטון בתחילת הקורונה, הביקור המלכותי האחרון שיצאה אליו לפני שהסתגרה בביתה עם משפחתה, ובנובמבר האחרון אף עבדה שם כמה שעות, וחשה מחוברת במיוחד לצוות ולמקום. גם הפעם שוחחה עם הצוות, והפנתה שאלות למיילדות. "מהם לדעתכן החששות של האמהות והאמהות לעתיד?" שאלה.

View this post on Instagram

A post shared by Kensington Palace (@kensingtonroyal) on

"יש נשים ולהן היסטוריה של אתגרי נפש, ושם אנחנו רואים עליה בחרדה ואקסטרה דאגות בנושא הדבקות בקורונה בזמן השהייה בבית החולים," אומרת המיילדת ג׳ו דומושי. "העומס לא השתנה, אבל אני חושבת שנשים מופתעות שהן בכלל מקבלות את כל שירותי הילודה הרגילים בימים כאלה," מספרת המיילדת ותומכת היולדות ג׳ניפר טשיבמה. "אנחנו צריכים להסביר: כן, אנחנו עוד פה, ואנחנו גם מגיעות לבתים ומעניקות שם תמיכה."