הלידה היא שעתן של היולדות, אבל האבות המצפים גם הם נמצאים במתח רב, ומחכים לרגע הזה, שעומד לשנות את חייהם ומעמיד בסכנה גם את אהובתם וגם את הצאצא בסכנה. לא כולם יצליחו לגייס מתוכם את האביר על הסוס הלבן בדיוק ברגע הזה. קהילת ההורים הפעילה של אתר באזפיד ליקטה סיפורים על כמה אבות שפחות הצליח להם, ובמקרה הזה נראה שהזמן הפך את הסיפורים למצחיקים במיוחד, אפילו בעיני היולדות.

View this post on Instagram

A post shared by Mimos Da Cin (@mimosdacinbaby) on

הנה כמה מההיילייטים של התנהגויות של גברים שגרמו ליולדות לתהות אם לא עשו טעות רצינית כשבחרו לשתף את המטען הגנטי שלהם עם היקום:

"כשהייתי בהריון השלישי, ירדו לי המים באמצע הלילה. בעלי מיד קם וטס לבית החולים… בלעדי."

"בעלי בילה עם הבן שלי בבריכה כל היום, ובלילה ירדו לי המים. בשעת הלידה ראיתי אותו מתכווץ עם כל תזוזה. כששאלתי מה קרה הוא אמר שהשרירים שלו הורגים אותו. אני במקביל הייתי בלידה בלי אפידורל."

"בעלי הוא חוואי. בזמן הלידה שלי, הוא אמר: הי, זה לא כל כך נורא! זה בדיוק כמו כשהחזירה יולדת!"

"הייתי בבית החולים כשירדו לי המים וביקשתי מבעלי שילחץ על הכפתור שקורא לאחיות. במקום זה הוא לחץ על כפתור החירום ומיד התייצבו עשרה רופאים ואחיות בריצה בתוך החדר. הבטתי בהם במבוכה וסיפרתי שירדו לי המים."

View this post on Instagram

A post shared by Pauline van Berkel (@paulinevanberkelfotografie) on

"כשהיינו בבית החולים, אמא של בעלי התקשרה לשאול איך הולך, והוא אמר: נורא ואיום. היא התחילה לצרוח בבהלה ולשאול מה קרה, והוא ענה לה: אל תשאלי, הזמר פרינס מת."

"כשהתינוק שלנו נולד התעלפתי בחדר ההתאוששות. כשהתעוררתי בעלי שאל אם אכפת לי לעבור מהמיטה לכיסא, כי הוא גם חייב לתפוס קצת שינה."

"הרופא הניח את בתי על החזה שלי מיד כשיצאה לעולם, ובעלי צרח: אל תגעי בה! הצוות הביט בו באימה. כשכולם יצאו הוא הסביר לי שהיא פשוט נראתה כל כך דוחה שהוא ניסה להגן עלי."

View this post on Instagram

A post shared by Mama’s Soul Images (@mamas_soul_images) on

"כשהגיע הזמן ללחוץ בעלי ביקש מהאחות להמתין רגע בזמן שהוא מחליף ערוץ בטלוויזיה ומוצא משהו מתאים עבור בננו, בכל זאת, זו תהיה התוכנית הראשונה שהוא יצפה בה. הוא בחר במסע בין כוכבים."

"לאחר הולדת בתנו בעלי צילם אותה באינקובטור בזמן שהאחיות ערכו בדיקות. הוא שיתף את התמונות בגאווה. רעיון נחמד, אבל הוא לא שם לב שרואים אותי מאחורה, עירומה ויולדת את השיליה."

"כשהתכוננו לצאת לבית החולים, בעלי לבש חולצה שכתוב עליה: זו החולצה שאני לובש כשלא אכפת לי. אמא שלו הכריחה אותו לחזור ולהחליף."

View this post on Instagram

A post shared by Eva Sanz (@evasanzfotografa) on

"התינוקת שלנו הועברה מיד לטיפול הנמרץ אחרי הלידה. בזמן שתפרו אותי מקרעים קשים, בעלי שאל: אוף, מתי נוכל כבר ללכת לראות את התינוקת?"

בזמן הלידה בעלי החזיק לי את הרגל. לא הרגשתי כלום בגלל האפידורל, אבל מתברר שמרוב לחץ הוא סובב אותה כל כך חזק שהוא נקע לי אותה. בלידה השניה לא הרשיתי לו להתקרב."

"החלפתי בגדים לקראת הלידה כשבעלי שחרר פלוץ נוראי ומסריח ובדיוק נכנס לחדר הרופא. הוא אמר לו: היא בשירותים, זה יקח קצת זמן."

View this post on Instagram

A post shared by Hannah Keller Photography (@hannahkellerphotography) on

"קראתי לבעלי לבוא ללידה והוא נסע לבית החולים הלא נכון. הוא פספס הכל."

"בזמן צירי הלחץ בעלי שאל: נו, את מוכנה לעשות עוד אחד? האחות הביטה בו בתדהמה ואמרה: אדוני, זה לא הזמן המתאים."