רייצ'ל הילס
סוף טוב. רייצ'ל הילס ובנה הארלי
כמעט בכל בדיקה במהלך ההריון, בזמן הלידה ואחריה מדברים על ההיסטוריה המיילדותית. מספר ההריונות, הלידות, ההפלות אם היו, חלילה. עבור אישה אחת, התינוק בן שמונת החודשים שהיא חובקת בידיה הוא הניצחון שלה על ההיסטוריה המיילדותית העגומה שלה, שלמרות גילה הצעיר כוללת לא פחות מארבע הפלות ושני תינוקות שנולדו מוקדם מדי ולא שרדו. "הוא הנס הקטן שלי", היא אומרת על התינוק, שאמנם נולד חודשיים לפני הזמן – אבל שרד, והכניס קרן אור לחשכה שבה גיששה אמו.

"כל הזמן פחדתי שהנה זה קורה שוב"

לרייצ'ל היילס – בת 25 בסך הכל -  יש שיער בלונדיני קצר ועיניים גדולות ועצובות. יש לה גם ילד בן 7, לייטון, אבל מהרגע שהיא ובן זוגה התחילו לנסות להביא לו אח או אחות, פקדה אותם שרשרת אסונות, טרגדיות ואבדנים.
ההריון השני בחייה הסתיים בשבוע 26, בלידת פג. התינוק, שנולד במצב קשה מאוד, שרד רק שמונה ימים, ואפילו הספיק לקבל שם – דילן – לפני שרייצ'ל ובן זוגה נשמעו לעצת הרופאים, והחליטו לקצר את סבלו ולנתק אותו ממכשירי ההחייאה. ההריון הבא הסתיים מוקדם עוד יותר, בשבוע ה-22. הפעם הייתה זו בת, שהצליחה לשרוד רק ארבע שעות לפני שנפטרה. ארבעת ההריונות הבאים הסתיימו בהפלות בשלבים מוקדמים יותר, וכל אחד מהם הותיר צלקת נוספת בנפשה של רייצ'ל.

גם ההריון האחרון, שהסתיים בלידתו של "הנס הקטן", כפי שרייצ'ל ובן זוגה מכנים את הארלי הקטן, לא עבר עליה בנעימים. ממש מתחילתו תקפו אותה בחילות קשות ומיחושים שונים, ו"כל הזמן פחדתי שהנה, אני שוב עומדת לאבד את העובר, כמו שקרה לי כל כך הרבה פעמים בעבר". חודשים רצופי חרדות וכאבים עברו עליה, עד שבשבוע ה-28 נראה היה שהפחד הגדול שלה מתממש. היא נתקפה דימום קשה, התמוטטה על רצפת המקלחת בביתה ופונתה לבית החולים. "הייתי בטוחה שזה קורה שוב, זה פשוט היה כמו סרט אימה. הבן הגדול שלי, לייטון, מצא אותי והזעיק אמבולנס. הוא היה היסטרי ובכה שהוא עומד לאבד את אחיו התינוק וגם את אמא שלו. האמבולנס הטיס אותי לבית החולים, ומיד לקחו אותי לקיסרי חירום – ובדרך נס, יילדו את הארלי בחיים".

רייצ'ל הילס
אסירי תודה על מה שקיבלו
מכאן, התחילה המשפחה הקטנה דרך לא פשוטה, שכללה כמעט שלושה חודשי אשפוז בפגייה, עד שהארלי הקטן גדל והתחזק. הוא נאבק בזיהומים שתקפו את גופו ובקשיי נשימה, אבל נלחם ועמד בכל האתגרים שעמדו בפניו. כיום, בגיל שמונה חודשים, הוא תינוק חייכן ובריא. "הוא ממש פיצוי על הכל", מסכמת רייצ'ל. "אין לי מספיק מילים לתאר כמה אושר הוא מביא לנו, וכמה אסירי תודה אנחנו על הסוף הטוב הזה שזכינו לו, אחרי כל כך הרבה כאב".

>> נולד במשקל 5.160 בלידה נרתיקית
>> תינוקות הזעם: פרויקט צילום חדש

הריון יפה לך: הצטרפי לעמוד הפייסבוק של תשעה חודשים