9 חודשים בתוך הרחם ויוצא בסוף תינוק. אבל מה קורה שם בפנים? איך הם מעבירים את הזמן? ואיך מאפונה קטנה הם הופכים ליצור חי ונושם? הסקרנות העזה לנסות להיות זבוב ברחם הביאה אותנו לשלם הון לא קטן עבור אולטרסאונד תלת מימד. מדובר בשואו מרשים להורים בו ניתנת לנו הצצה אל הרחם לפני גיחתו של העובר לעולם. סרטון חדש שהועלה בעמוד הפייסבוק Meddy Bear מציג התרחשות מדהימה של עובר בפנים.

אנחנו כבר יודעים שעוברים מסוגלים לעשות דברים מדהימים בתוך הרחם וצילומי הארבעה מימד מאפשרים לנו כעת לראות את זה: הם מפהקים, מוחאים כפיים, ממצמצים, מוצצים אצבע, מחייכים ואף משהקים. אבל לראות את שלל הפעולות והתנועות שאחד עושה שם בפנים ברצף של סרטון זה לא פחות ממדהים. 

הסרטון תועד בזמן בדיקת אולטראונד בארבעה מימדים כאמור - טכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת חווית צפייה מדהימה להורים (ובמקרה הזה לכל העולם), כמו גם אפשרות לבצע בדיקות חדשניות בעובר כמו סריקת איברים, מדידת נפחים, בדיקת אקו-לב ועוד. זהותם של הוריו של העובר הפעלתן אינה ידועה אבל התינוק הקטן כבר נעשה כוכב רשת עוד בטרם יצא לעולם, עם 2.9 מיליון צפיות בעמוד הפייסבוק. 

אז מה הוא עושה? ובכן, הוא עוד לא מחתל את עצמו או מכין קפה, אבל הבחורצ'יק בתנועה מתמדת ומהפנטת - נע מפה לשם, מזיז רגליים וידיים, מפהק מדי פעם, מגרד את לחיו ומנסה למצוא את התנוחה המושלמת לנמנום של אחר הצהריים. וזו הסיבה, אמא יקרה, שהוא בועט כל כך הרבה. הוא פשוט עסוק בטירוף, תביני.

>> שחיין בבטן: העובר הזה ממש אבל ממש אוהב את המים