בביטה אהיוואר בת ה-21 ובעלה ג׳סוונט סינג׳ אהירוור, הגיעו לבית החולים לבדיקת אולטרסאונד בשבוע ה-35 להריון. השניים ציפו לראות על המסך את התינוק המצופה שלהם, ואז לחזור הביתה ולהמתין לבואו בהתרגשות, אלא שבאולטרסאונד ראו דברים שלא אמורים להיות שם.

הרופאים הציצו במסך וסיפררו לבני הזוג שהם מצפים לתאומים. בני הזוג התלהבו והתרגשו עוד יותר, וחזרו הביתה מאושרים כפליים. מה שפספסו הרופאים היה פרט קטן - התינוקות מחוברים, חולקים את כל חלקי הגוף פרט לשני ראשים ושלוש זרועות. בביטה, שזהו לה הריון ראשון, ילדה את התינוק שחשבה שהוא הראשון, העיפה עליו מבט והתעלפה בו במקום.

עכשיו, משהתאוששה מעט, היא מדברת עם כלי התקשורת. ״היו לי רגשות מעורבים כשהאחיות הגישו לי את התינוק,״ היא מודה. ״כשהורידו את המגבת נדהמתי לראות שלילד שלנו, הבכור שלנו, יש שני ראשים ושלוש ידיים.״ התקשורת מדגישה שניכר שבביטה עוד המומה, וכלל לא מבינה שבעצם מדובר בשני ילדים ולא באחד. היא גם לא העניק לתינוקות שמות בינתיים. ״בסך הכל רצינו תינוק בריא, אבל האל ביקש להעניש אותנו. אני לא יודעת למה.״ בעלה ג׳סוונט מתבטא באופן פחות נחרץ. ״זה התינוק שלי,״ הוא אומר, ״ואני אגדל אותו כפי שהוא. עוד לא זכיתי להחזיק אותו בידיים.״

התאומים הסיאמיים חולקים את כל האיברים החיוניים, מדווח ד״ר סורנדרה סונקר מבית החולים וידישה סאדר. ״זה מצב מאוד נדיר,״ מסביר הרופא, רופא ילדים מומחה, ״זו הפעם הראשונה בקריירה הארוכה שלי שנתקלתי במקרה כזה.״ התאומים הועברו מיד לבית חולים מרכזי יותר, שם הם נמצאים כרגע, והצוות הרפואי מטפל בהם ושוקל את המשך הדרך.