ג'סיקה פריצ'רד (31) מאנגליה, מתרגלת בימים אלו לחיים כאמא עסוקה ל-5 ילדים מתחת לגיל 8, לאחר שילדה ארבעה תינוקות בפחות משנה. 

האחות הגדולה, מולי בת השמונה, הגיע ראשונה לעולם. אחריה הגיעה מיה בת השנה, שנולדה בשיא הקורונה, בחודש מאי 2020. אולם ההפתעה הגדולה ששינתה את המאזן הגיעה בחודש אפריל האחרון, 11 חודשים בלבד לאחר הולדת מיה - אז נולדו לג'סיקה ובן זוגה עוד שלישייה: ג'ורג', אוליביה ואלה. 

השלושה נולדו במשקל שנע בין 1.1 קילוגרמים ל-1.7 קילוגרמים, ונדרשו להישאר שבעה שבועות בטיפול נמרץ יילודים בבית החולים בו נולדו, ולפני שבועיים שוחררו לביתם. 

ג'סיקה ובן זוגה הארי וויליאמס (34) סיפרו כי היו "פעורי פה" לגלות כי הם מצפים ללידה שלישיה, כשהתגלית הגיעה חודשיים לאחר הלידה של מיה. "הייתי לבד בסקירה, בגלל הנחיות הקורונה, והאולטרסאונד הצביע בהתחלה שיש לי תאומים, זה היה הלם בפני עצמו", ג'סיקה מספרת, "אלא שאז הטכנאית המשיכה להסתכל ואמרה שהיא מצאה עובר נוסף, שלישי. הייתי בהלם ולא יכולתי להאמין לזה בהתחלה. חיכיתי לחזור הביתה כדי לספר להארי שהיה עם הבנות. בגלל הסיבוכים הפוטנציאליים בהריון מרובה עוברים, לא רציתי להגיד את זה מולם. חיכיתי שנהיה לבד וכשסיפרתי לו את החדשות המשולשות הוא היה חסר מילים". 

ג'סיקה והארי עם השלישיה (צילום: צילום משפחתי באדיבות המשפחה)
ג'סיקה והארי, ההורים המאושרים והמופתעים, עם השלישיה בבית החולים | צילום: צילום משפחתי באדיבות המשפחה

עוד שיבחה ג'סיקה את הצוות הרפואי בבית החולים בו ילדה על הטיפול שניתן לשלישייה עד שהיו חזקים מספיק כדי לחזור הביתה. "כל כך שמרו עליהם, אנחנו באמת אסירי תודה על כל מה שהם עשו עבורנו". 

לדבריה, מולי התלהבה מאוד מהיותה אחות גדולה לשלישיה, ואילו מיה חושבת שמדובר בבובות. "כעת כולם נכנסים לשגרה טובה ומבורכת", מסכמת ג'סיקה, "אני ממילא די מסודרת באופן רגיל, אז עד כה זה הולך טוב. הדבר היחיד ששונה הוא שאנחנו צריכים להתכונן ולהתארגן לכל דבר יום לפני, ויש לנו למזלנו גם הרבה עזרה ותמיכה מהסובבים אותנו".