ההריון מביא עמו שלל תסמינים, סימפטיים יותר ופחות, אבל אין ספק שמדובר במהפך גופני שקשה להתעלם ממנו. העובדה הזו נכונה כאשר מדובר בתינוק אחד, ונכונה פי שלוש במקרה של שלישייה, אלא שדנטה גליץ, צעירה מקולורדו, ארה״ב, לא שותפה לתחושות הללו, והעובדה שהיא בהריון נחתה עליה כרעם ביום בהיר, בשבוע ה-34 להריון שלישייה, שהפך גם ליום הולדתם של ילדיה.

לאחר שהרגישה כאבים פתאומיים בגב, שלא חלפו, פנתה דניטה לחדר המיון, במחשבה שהיא סובלת מאבנים בכליות, וצריכה התערבות כירורגית על מנת להפטר מהן, דבר שקרה לה בעבר. ההפתעה שלה, שאין אלה אבנים אלא שלושה תינוקות, אותם צריך להוציא באופן מידי מגופה בניתוח קיסרי, הדהימה אותה.

״הכאב היה בלתי נסבל. כאב לי לזוז וכאב לי לנשום,״ היא נזכרת, ״ובכל זאת, למרות שיש לי שני ילדים, לא היה לי חצי מושג שאני בהריון. לא היו לי בחילות, לא הרגשתי תזוזות עובר, כלום. הלכנו למיון בדעה ברורה שצריך לפרק אבנים בכליות, ואחרי בדיקת שתן אחת הרופא הודיע לי: את בהריון, ואולי זה תאומים.״

האם ההמומה הוכנסה מיידית לחדר הניתוח, ואפילו לא עברה לפני כן אולטרסאונד, ורק במהלך הניתוח התברר שיש ברחמה שלושה תינוקות. ״הרופא אמר: תינוק א׳ הוא בן. תינוק ב׳ זו בת, ואז הוא צעק: אני צריך פה עוד שמיכה! יש תינוק שלישי!״ התינוקות ניקי מארי, בלייז ג׳קסון וג׳יפסי זיידה נולדו בשבוע ה-34, במצב טוב, ולא נזקקו לטיפול רפואי מיוחד.

המשפחה מופתעת לא רק מההתרחבות החדשה, היא הפכה ממשפחה של ארבעה לכזו של שבעה, אלא מהעלויות הכלכליות הכרוכות בכך, והקהילה הנדבה לעזור ויצרה יוזמת גיוס כספים. אחת הסיבות לכך שדניטה לא חשדה בהריון, ובטח לא כזה של שלישיה, היא העובדה שלא נתקלה בשלישיות שנהרו באופן טבעי, ולא בעזרת טיפולים, ולמרות שהתינוקות כבר בבית, והשגרה החדשה כבר בהילוך גבוה, היא עדיין בשוק. ״כולם סביבנו מתקשים להאמין שזה קרה, אבל אנחנו יותר בשוק מכולם ביחד. תחשבו עלי - הלכתי לרופא עם אבנים בכליות ויצאתי עם תינוקות. זה מטורף. הריון טבעי של שלישייה קורה פעם ב-9,000 לידות.״