הפתרונות הרפואיים המתקדמים שיש היום לא תמיד עובדים באורח קסם. לפעמים הם שולחים את אלה שמשתוקקים להיות הורים למסעות רוויי סבל ואכזבות, וגורמים להם, על סמך תקווה ורצון עצום להביא ילד לעולם, להוציא את כל חסכונותיהם, שלא לדבר על המחיר הרגשי שהעניין דורש. שרה ג׳נסון בת הארבעים מלוס אנג׳לס עברה עם בעלה בן, 43, את כל הסאגה. במשך 12 שנים הם הוציאו מעל 100 אלף דולר על נסיונות להרות, אבל התינוק לא הגיע.

רגע לפני יאוש והבנה שהילד המיוחל כבר לא יגיע, האור בקצה המנהרה הופיע לבסוף מכיוון לא צפוי: גיסתה של שרה, אשת אחיה, ג׳נה ג׳רביס בת ה-34, שכאשר שמעה על התלאות של גיסתה, החליטה להציע לבני הזוג לשמש להם כפונדקאית. כל הסיפור הזה קרה לפני שלוש שנים, והילד יו כבר בן שנתיים, אבל הוא לא מסתיים כאן. כששמעה הגיסה הפונדקאית ששרה ובעלה רוצים עוד ילד, היא מצאה פתרון.

הפעם התנדבה למשימה מישל, אחותה הגדולה של ג׳נה, בת 38, והחליטה להיות גם היא פונדקאית של הזוג. למישל יש ילדים משלה, שלושה ילדים, ואין לה כוונות להביא עוד. כרגע נמצאת מישל בשבוע ה-35, מה שאומר שהיא צפויה ללדת ממש תוך חודש.

"לפעמים אני שוכחת שאני בהריון," מספר שרה. "החוויה הפונדקאית היא מאוד סוריאליסטית כשלא את זו שנושאת את העוברים ברחם. לקח לנו 12 שנים להיות הורים ליו. כשג׳נה הציעה לשמש כפונדקאית זה היה לגמרי רעיון שלה, זה לא בא מאיתנו ובעלי אמר: אין מצב. זו מתנה גדולה מדי ונהיה חייבים לה לנצח, אבל אז התחלנו בשיחות עם הרופא, וג׳נה עשתה בדיקות, וברגע שהילד שלנו נעשה מוחשי, התרגשנו והחלטנו ללכת על זה."

גם מישל קפצה על ההזדמנות, ברגע ששמעה שבני הזוג רוצים להביא אח ליו. "הייתי בהלם שהיא התנדבה," מודה שרה. "הייתי בטוחה שנלך על אימוץ הפעם. "למישל יש בחילות קשות בהריונות, ובכל זאת היא החליטה לעשות את זה בשבילי. הילדה שבבטן תמיד תדע כמה מיוחדת דודה מישל. בזכות המשפחה הנפלאה שלנו זכינו להיות הורים, זכינו למשפחה שתמיד חלמנו עליה."