רוב התינוקות יוצאים מהרחם בבכי ונראים די מכווצים ומבוהלים, אבל התינוקת שלפנינו הגיעה עם אטיטיוד שלא רואים כל יום. כשאיזבלה פריירה דה חזוס יצאה לאוויר העולם בריו דה ז'נרו, היא לא בכתה ולא עיוותה את פניה - להפך. היא הישירה מבט אל הסובבים אותה, והכתה אותם בשתיקה רועמת.

הצלם רודריגו קונסטמן, שהתמזל מזלו להיות נוכח בלידה לאחר שהוזמן על ידי הוריה הנרגשים של איזבלה לתעד את הרגעים המיוחדים, כמעט פספס את הרגע הספציפי שהפך אותו לצלם הלידות המדובר בעולם לאחרונה. "הרופאה ממש עזרה לי, כי היא קראה לי לחזור", סיפר, "כבר כמעט הייתי מחוץ לחדר כשהבחנתי בהבעה על פני התינוקת".

"לידה זה רגע מיוחד, והתברכתי כי אני זוכה לחזות בו שוב ושוב", אמר קונסטמן, שמצלם תינוקות ולידות כבר 11 שנים, וכבר רגיל לדרמה של חדרי הלידה. אבל תמונה כזאת עוד לא הייתה לו, והוא מיהר להעלות אותה לפייסבוק עם כיתוב מצחיק שתואם את המבט של התינוקת שהרגע נולדה: "זה יום ההולדת שלי ואפילו אין לי תלבושת לאירוע".

תוך זמן קצר התמונה נהייתה ויראלית וזכתה עד עכשיו ליותר מאלפיים שיתופים, ופרסומים בכל אמצעי התקשורת הגדולים מסביב לעולם. הצלם לא מתבייש להודות שמדובר במקפצה חלומית לקריירה, ששינתה את חייו: "אני מרגיש כאילו זכיתי בלוטו", אמר.

גם התגובות לא איחרו לבוא, והם מצחיקות כמעט כמו התמונה עצמה: "זו ללא ספק נשמה שכבר הייתה פה ולא מרוצה מזה שהיא צריכה לחזור", כתב גולש אחד. "זה כאילו היא אומרת לרופאה - אני דורשת שתחזירי אותי פנימה!" וגם "חיכיתי תשעה חודשים בשביל זה?!"