טיסת האימים של חברת התעופה של מלזיה בשנת 2014 זכורה לרבים כטראומטית במיוחד. 298 איש נהרגו כשצלל המטוס שיורט מעל שמי אוקראינה, 80 מתוכם ילדים. שלושה מתוך הילדים האלה היו בני משפחה אחת אוסטרלית, ילדיהם היפים והיקרים מכל של אנתוני מסלין ומאריט נוריס. כעת, לאחר שנתיים של ייסורים, געגועים והשלמה, מתחילה המשפחה פרק חדש כשהיא אוחזת חזק בתינוקת חדשה ומתוקה. 

שלושה אחים אוסטרליים נהרגו בהתרסקות מטוס
"היא מתנה מדהימה, אבל אנחנו אוהבים ותמיד נאהב גם את האחים שלא תזכה להכיר"

דבר לא יחזיר להורים השכולים את מו בן ה-12, אווי בת העשר ואוטיס בן השמונה, שטסו עם סבם מאמסטרדם לקואלה למפור באותו יום נורא. ״אנו חיים בגיהנום נורא מהגיהנום עצמו״, אמר אז האב לתקשורת. ״התינוקות שלנו אינם איתנו עוד. אנחנו צריכים לחיות עם מעשה הזוועה הזה כל יום וכל רגע משארית חיינו״. שנתיים מאוחר יותר הגיהנום עוד משתולל בלבבות ההורים, אבל לידה של תינוקת חיה ונושמת בשם ויולט מיי, שלא יודעת מהאסון, עוזרת לבני הזוג להחלים. ״המשפחה שלנו נקרעה לגזרים בידי טיל אלים וזועם״, מצהירים כעת ההורים, ״אנחנו עוד חיים עם הכאב, אבל ויולט, וההכרה בכך שארבעת ילדינו נותרים עמנו תמיד, מכניסים אור לתוך העלטה. כדברי מרטין לותר קינג: עלטה אינה יכולה להניס עלטה. רק האור יכול לה. שנאה אינה יכולה להניס שנאה. רק האהבה יכולה.״

שלושה אחים אוסטרליים נהרגו בהתרסקות מטוס
דבר לא יחזיר להורים השכולים את מו בן ה-12, אווי בת העשר ואוטיס בן השמונה
בני הזוג מאמינים בכל מאודם כי קיבלו את ויולט כמתנה מהשמיים, אותה שיגרו אליהם ילדיהם החסרים להם כל כך, ומזכירים כי ״נמשיך לאהוב את כל ארבעת ילדינו באותה מידה. ויולט מכניסה תקווה ושמחה לחיינו, ואנחנו מקווים שתכניס תקווה ושמחה לחיי אנשי העולם כולו. אנו מאמינים שמו שאמור היה לחגוג יום הולדת 14 בשבת, איווי שהיתה אמורה להיות בת 12 בעוד שבוע ואוטיס שהיה חוגג עשר בעוד חודש, וגם סבא ניק, שלחו לנו אותה כמתנה מדהימה. לידתה של ויולט מוכיחה את אמונתנו בכך שהאהבה חזקה מהשנאה״.

>> שנה אחרי נפילת הבן: ילד חדש להורים השכולים