כבר היינו עדים ללידה בטוויטר ובאינסטגרם, סרטוני לידה אותנטיים וחושפניים עד לרמת האיברים הפנימיים כמעט מועלים בכל רגע נתון לערוצי היוטיוב ומי נשאר לבד ובודד בזירת הלידות? ניחשתם נכון, הפייסבוק הישן והטוב של מארק צוקרברג, אבל לא עוד: קבלו את לידת הפייסבוק הראשונה וכל הקרדיט שייך לזוג מקליפורניה שבחר לקרב לבבות ולחשוף את הרגע ה(כמעט) הכי אינטימי בחייו. או נכון יותר – 44 דקות שלמות מתוכו.

פקמלו קיהא היקי (נשבעים לכם שזה שמו), הוא קומיקאי אמריקאי שליווה ותיעד את לידתה של אשתו בשידור חי ברשת החברתית. האירוע כולו ארך פחות משעה, 44 אלף איש צפו בו, אך באופן די מפתיע כמות השיתופים והתגובות לא הייתה מרשימה כלל, בטח שלא בהשוואה למספרים שכבר זכינו להכיר בכל הקשור לוויראליות ברשת. אז נכון, הוא לא שבר את האינטרנט ("רק" 115 שיתופים ו-685 לייקים), אבל בהחלט שבר שיא אינטימי שדורש דיון.

 

בכותרת הווידיאו, כתבה היקי "בוא ננסה לדחוף את התינוק הזה החוצה", וזה בדיוק מה שאשתו עשתה. כל השאר סתם בהו בה. לזכותו ייאמר שהמצלמה מכוונת (במרבית הזמן) על פניה של אשתו ועל פלג גופה העליון. בחלק מהזמן נראה הצוות הרפואי כשהוא מדריך ומכוון את היולדת בשעת צירי הלחץ, עד הרגע המכונן בו התינוק נשלף החוצה, בריא ושלם ובוכה. "תודה, חברים, שנהניתם וחלקתם את המתנה הזו איתי. שבוע הבא – בואו לברביקיו, אם תהיו באיזור", כתב האב הגאה זמן קצר לאחר הלידה.

>> הזוג שמבשר לעולם: גם החודש לא הצלחנו להיכנס להריון