במשך 13 שנים חיכו קרין וקובי אמויאל לילד. השנה כשזה סוף סוף קרה ולאחר הריון שעבר בשלום, בני הזוג הגיעו לבית חולים כדי ללדת שכמעט הסתיימה באסון אחרי שהתברר שקרין לוקח בתסמונת נדירה.

"הרגשתי כאב ראש נוראי וטשטוש ראייה במהלך הלידה ולא הפסקתי לצרוח מכאבים למרות האפידורל", היא מספרת. "הרופאים הרדימו אותי ולקחו אותי לקיסרי חירום ממנו התעוררתי רק אחרי 3 שעות ולא אחרי 40 דקות כמקובל".

כשקרין התעוררה והמשיכה להתלונן על כאבי ראש קשים הרופאים הסבירו שזה עלול להתרחש בגלל לחץ של הלידה או תגובה בגלל האפידורל. "גם אחרי שהמשכתי להתלונן שחררו אותי מהמיון בהבטחה שכאבי הראש יעברו, אבל גם כשהגעתי הביתה וכאבי הראש לא פסקו צלצלתי לרופא שליווה אותי במהלך ההיריון והוא הפנה אותי בדחיפות למיון".

כעבור כמה ימי אשפוז הרופאים מחליטים להעביר אותו מבית החולים סורוקה לבית החולים הדסה בירושלים להתייעצות. לאחר מספר בדיקות שכללו גם צנטור גילו שכלי הדם בראש של קרין התכווצו בגלל הלחץ של הלידה ולכן דם לא יכול לזרום בחופשיות מה שגרם לכאבי הראש הבלתי נסבלים.

"זה היה יכול להסתיים במוות. הגעתי לבית החולים בדקה ה- 100", היא מסכמת. "היינו יכולים להסתפק בכדורים ולהקשיב לרופאים ולא להתעקש אבל רק בזכות זה שהקשבתי לאינטואיציה שלי שמשהו לא בסדר- ניצלתי".