סופרמן, באטמן וכל שאר המנים מוזמנים לבוא ולמחוא כפיים לאישה אחת, שמגדירה מחדש את המושג גיבורת על. תמיד ידענו שיש בנו כוחות מדהימים, אבל הסיפור הזה רק מוכיח עד כמה.

דניאל ג'ונסטון, מאמא לארבעה מססקצ'ואן, מחוז במרכז קנדה, ילדה שלישייה ב-16 וב-17 ביולי השנה. לדעתנו זה כבר מזכה אותה בתואר הרשמי סופרמאמא, אבל זה לא ממש הסיפור. ג'ונסטון גילתה שמתחילה לה לידה מוקדמת, כשהיא רק בשבוע 32 להריון. נכון שזה לא נדיר כשמדובר בהריון שלישייה, אבל ג'ונסטון הייתה בבית מרוחק יחסית מבית חולים כשהלידה התחילה, ולמרבה האימה היא ילדה את אחת התינוקות, וגילתה שהיא לא נושמת. היא לא איבדה עשתונות והחלה מיד לבצע החייאה ביילודה. "פשוט המשכתי לעשות לה CPR", היא סיפרה בראיון טלפוני להאפינגטון פוסט הקנדי, מבית החווה שלה בעיירה גריפין. "כל זה היה תוך כדי שאני מרגישה את השניים האחרים בתוכי ונאבקת בצירים". לאמבולנס לקח 45 דקות לחלץ את האם ההרה ואת התינוקת ולהטיס אותם לבית החולים, וכל הזמן הזה ג'ונסטון לא הפסיקה לרגע את ההחייאה.

היא פונתה לבית החולים הכללי בעיר רג'ינה, ומיד הוכנסה לניתוח קיסרי שם נולדו שני התינוקות הנוספים אחרי חצות, מה שאומר שלשלישייה הזו יש שני ימי הולדת. שלושת היילודים, קרלי, ג'ק וליאם, יוצבו בבית החולים והם עדיין שוהים ביחידת לטיפול נמרץ פגים. מבית החולים מוסרים שהם בריאים, גדלים היטב ובקרוב הם יתנתקו מצינורות ההזנה שלהם ויוכלו לאכול בזכות עצמם. "הם פשוט מדהימים", אומרת ג'ונסטון, "הם חזקים ואני מקווה שבקרוב נוכל להביא אותם הביתה מהפגייה".

 לג'ונסטון לא היו סימנים ללידה מוקדמת. הכל היה מאוד פתאומי. היא השכיבה את הילדים הקטנים שלה לישון והלכה לישון בעצמה. פתאום, מתוך שינה, היא החלה לחוש צירים חזקים. "התעוררתי מכאב מחריד", היא נזכרת. למרבה המזל בנה הבכור, דילון בן ה-15, מיהר להזמין אמבולנס. הכאב של ג'ונסטון רק הלך והחמיר, עד שפתאום היה לה דחף חזק לדחוף. "אני סוג של נאלצתי לשלוף אותה מתוכי, וכשהיא יצאה היא לא נשמה", מספרת ג'ונסטון. דילון עזר לאמא שלו להגיע לספה, ושם היא החלה לבצע החייאה בתינוקת. היא גם שלחה תוך כדי את דילון עם הוואן המשפחתי לכיוון הכביש, כדי שיסמן לאמבולנס איפה בדיוק הם נמצאים. בעלה של ג'ונסטון, טרבור, חזק מהעבודה ומצא את בנו עומד על הכביש ומחכה לאמבולנס. "הוא פשוט אמר לי 'אמא ילדה תינוקת ואני צריך לחכות פה לאמבולנס'", סיפר טרבור.

כשהעזרה הגיעה, קרלי וג'ונסטון פונו מיד לבית החולים המקומי, ומשם לבית חולים גדול יותר לאחר שהתגלה ששני הבנים במצב עכוז והיא זקוקה לקיסרי בהול. קרלי הצטרפה ביחד עם אביה לבית החולים הגדול יותר, והשלושה התאחדו מחוץ לרחם. "זה היה מאוד מפחיד בהתחלה. כולם היו עם מסכות חמצן ועירויים, מחוברים לכל מיני מכשירים", מספרת ג'ונסטון, "זה היה כמעט יותר מדי בשבילי. אבל האחות אמרה שבפגייה פשוט עוברים יום יום, ושכולם ייצאו מזה. והיא צדקה לחלוטין".

איך היא עמדה בלחץ הזה, והצליחה להציל את התינוקת שלה? ג'ונסטון אומרת שהיא פשוט עשתה את מה שצריך היה לעשות. "אני לא חושבת שיש איזו ברירה או בחירה, את פשוט עושה את זה".