ידוע שהנקה משחררת אוקסיטוצין, וידוע שאוקסיטוצין מזרז לידה – אבל תודו שלהיניק בזמן צירים לא הייתה בדיוק המחשבה הראשונה שקפצה לכן לראש כשגנחתן כאובות על מיטת בית החולים. כשאמא אמריקאית אחת בשם קייט עשתה בדיוק את זה, צלמת הלידה שלה הייתה מאושרת שזכתה להיות שם בדיוק ברגע הנכון.

"התזמון היה מושלם", סיפרה ל-people.com הצלמת מייגן דוורתי, "לזוג שצילמתי הייתה ילדה בת שנתיים שנשארה בבית עם קרובי משפחה בזמן שהאמא, קייט, נסעה לבית החולים ללדת. בשלב כלשהו החליטו להביא אותה לביקור וקייט ידעה שיכול להיות שהיא תרצה לינוק, והיא הייתה בסדר עם זה".

דוורתי הצליחה לתעד את הרגע המקסים, למרות שהיא כבר שנים רבות במקצוע היא מצאה את עצמה נרגשת מאוד. "העובדה שהילדה הקטנה ינקה נראתה כמו חלק נורמלי מחיי היום יום, ואני לא חושבת שמישהו עשה מזה עניין", אמרה. מיד אחרי ההנקה הצירים של קייט התעצמו ונהיו תכופים יותר, והתינוקת החדשה נולדה כעבור שעתיים. "זו הרגשה שיש לי הרבה בעבודה שלי", סיפרה דוורתי, "איך היה לי כזה מזל שהייתי עדה לרגע כזה? אולי זה חלק ממה שהופך את התמונה הזו לכל כך חזקה. הנקה ולידה הן טבעיות וקורות כל הזמן, אבל הן גם יפהיפיות ומיוחדות, ומזכירות לנו כמה קשר אנושי הוא חשוב וכמה הגוף שלנו מדהים".

A photo posted by Maegan Dougherty (@maegandougherty) on


A photo posted by Maegan Dougherty (@maegandougherty) on


>> מאז שהתינוקת נולדה, אנחנו רק לוחשים