גלי ואסיף גדוה מלוד קיבלו לעולם את בתם השלישית - במושב הנוסע באוטו. "היו לי צירים בשלוש לפנות בוקר. גיסתי באה לשמור על הילדים, וכשירדתי לרכב כבר ירדו לי המים. איך שעליתי לרכב זה פשוט התחיל לקרות", סיפרה גלי ל"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין (קשת 12). "יצאנו מהחנייה, עברנו שני בניינים ואמרתי לו 'מצטערת, אני יולדת ברכב'. נתתי שתי לחיצות וכשהוא הסתובב אלי היא כבר הייתה עליי".

"זה היה קטע הזוי. נכנסו לרכב ואחרי נסיעה של 200 מטר היא נתנה צעקה של החיים", סיפר אסיף. "לא הספקתי להסתובב ולהגיד לה 'מה את צועקת?', והילדה כבר הייתה בחוץ. האמת היא שגם אמרתי לה 'את יולדת לי בתוך האוטו!'".

"אני הרגשתי אותה ופשוט הוצאתי אותה", גלי מפרטת. "מרוב בלבול אסיף שאל אותי מה המספר של מד"א אבל גם אני שכחתי. הוא התקשר למשטרה כדי שיקשרו אותו למד"א, והם הגיעו וחתכו את חבל הטבור".

"אחרי שפינו אותה באמבולנס, ישבתי בארבע לפנות בוקר עם שלוש חבילות מגבונים, פיירי וגליל של נייר סופג. התחלתי לנקות את כל הרכב", העיד בחיוך. "לידה זה כואב אבל אחר כך זה עובר", מוסיפה גלי. "מי שצריך לנקות הוא הנפגע האמיתי".

איך התגובות מהחברות? אלה שלקחו אפידורל וסבלו במשך שעות בזמן הלידה?

"קיבלתי הרבה 'ברכות'. ביקשו ממני לברך אותן בחזרה כדי שיוכלו לעשות את זה בכזו קלילות, ללדת כמו תרנגולת'.

בעקבות הלידה כתבה גלי פוסט בקבוצת הפייסבוק מאמאצחיק: "סתם רציתי לשתף שילדתי אתמול בעלי באוטו על ריפודי העור", כתבה, "והוא עוד שוקל כמה קילו בורקס לקנות לי על הפוגרום שעשיתי שם. ולידיעה: ללדת על ריפודי עור זה הדבר".

"התינוקת נולדה ברכב מסוג מיצובישי פג'רו, ולכן קיבלה את הכינוי המיוחד 'מיצי'", מסכם אסיף. "אל תסיעו את האישה לבית חולים עם האוטו בשלוש לפנות בוקר".