את הלידה הזאת לא ישכחו אשלי פלדמו, וגם לא מחלקת הכיבוי של טקסס, בקרוב. כאילו שהריון ולידה בזמן קורונה אינם מפחידים מספיק בפרוצדורה רגילה, כשהעניינים מסתבכים, הכל מבהיל פי כמה, ואשלי, אמא לשניים בת 29, הבינה די מהר, מניסיונה הרב, כי משהו בלידה הזאת מתקדם הרבה יותר מהר מבעבר.

פלדמו נכנסה ללידה מוקדמת ולא צפויה, והמים ירדו לה כשהיא בבית עם שניים מילדיה. היא התקשרה לבעלה הכירופרקט, צ׳ייס, שיגיע הביתה במהירות, ואז למספר החירום. למזלם הטוב של כולם, כבאים נשלחו לביתה של אשלי, ובעזרתם, ובעזרת עזרה טלפונית, יילדו לה בת, לה קראה קולינס. את התמונה בה מערסלת האם את התינוקת לאחר הלידה, כשהיא מוקפת בכבאים חסונים במסיכות, צילם האב ההמום, כשהגיע הביתה.

"אני רוחשת כבוד אדיר למחלקת הכיבוי של מחוז קופל," אומרת אשלי לתקשורת עכשיו, משהספיקה לנשום ולהירגע. "ובכלל, התגובה המהירה של שירותי ההצלה מדהימה, בעיקר בזמנים כאלה. היו לי בבוקר התכווצויות, אבל לא חשבתי שזה עניין גדול, ואמרתי לבעלי ללכת לעבודה. לא ציפיתי ללדת. אבל אחרי שעה וחצי העניינים יצאו משליטה. כשירדו המים הצירים מיד הפכו לחזקים מאוד. אחרי שהגיעו הכבאים, שבע דקות וכמה דחיפות הגונות אחר כך, הייתה התינוקת בחוץ".

 

"הילדות לא מיד הבינו שמשהו לא רגיל קורה, ושאני לא סתם אומרת להם לחזור הביתה מהחצר," משחזרת האם. "כשהפלתי את הטלפון וירדתי לברכיים, הבת שלי אמנדה אמרה: אמא משחקת בסוס!" גם חברתה ושכנתה של אשלי, ג׳ולי, נקראה אליה, בהודעה האחרונה שנשלחה לפני שהטלפון הופל ארצה, ודאגה לבנות שלא אכלו מהבוקר, והיו די מודאגות, ושיחקה איתן בחדרן בזמן הלידה. האם ניסתה לומר לבתה הגדולה רייגן שהדלת הראשית סגורה מבפנים, ושצריך לפתוח את המנעול, ורייגן הפגינה יוזמה כשהוציאה את מפתחות הרכב המשפחתי מהמגירה ופתחה את דלת החניה, כך שכולם יוכלו להכנס משם. "אחרי שהכל עבר, רייגן שאלה אותי: אמא, הצלתי את חייך?" נזכרת אשלי.