החיים מפתיעים, ולפעמים כאב גדול שנראה שלעולם לא יחלוף, מצליח להפוך לשמחה גדולה, כפולה, מכופלת ואפילו משולשת. אליסון אולירי ובעלה כריס דייזי, בני 32 מדאבלין, הורים לילדה מתוקה בת 4, חיכו בציפייה לבואו של אחיה הקטן, שאמור היה להוולד ב-2 באוגוסט 2019. הם הרוסים כשהתבשרו שההריון לא שרד ושהעובר מת ברחם. אבל חודשיים אחר כך הם גילו דבר נוסף, שתפס אותם בהפתעה מוחלטת.

העובר אמנם לא שרד, אבל התאריך המיועד שלו כן. ההורים ההמומים גילו שהם בהריון טבעי עם שלישייה, ולבסוף קיבלו את שלושת התינוקות לזרועותיהם בשבוע ה-31 להריון. ברוס, לני וטד, שלישייה זהה, דבר נדיר ברמה של אחת ל-200 מיליון לידות, נולדו פגים, אבל התחזקו, והכניסו אושר אדיר למשפחה. 

"הייתי עצובה כשהשלישייה נולדה לפני הזמן", מודה אליסון, "אבל אז, רק אחרי כמה ימים, קלטתי מה היה תאריך הלידה שלהם, ושהוא אותו התאריך שהתינוק שלא שרד אמור היה להגיע בו, ומיד הרגשתי יותר טוב. זה גרם לי להבין שמה שקרה הוא מה שאמור היה לקרות, ושבמקום כלשהו מישהו שומר עלי. אני עדיין המומה מההתפתחויות המהירות. אני מרגישה כאילו רק מצמצתי, ויש לי פה שלושה תינוקות בני חצי שנה".

שלישייה וילדה קטנה בבית, זו לא מעט עבודה, וההורים רצוצים אך מרוצים: "היה לנו מאוד קשה, עברנו המון לילות ללא שינה, אבל זה לגמרי שווה את זה. בהתחלה הלבשתי אותם בצבעים שונים רק כדי להבדיל ביניהם ולא להתבלבל, אבל עכשיו אני כבר מבדילה. אחרי ההפלה, שנינו חטפנו מכה קשה והחלטנו לקחת הפסקה מנסיונות מסודרים להרות. היינו פשוט הרוסים. אני התקשיתי לשלוט ברגשותיי. בכל זאת, אחרי חודשיים כשהמחזור לא הגיע, עשיתי בדיקה, והיא היתה חיובית".

View this post on Instagram

A post shared by Chris Deasy (@chrisdeasy20) on

בני הזוג היו זהירים יותר הפעם, אחרי הטראומה, והחליטו לא לספר לאף אחד שיש הריון נוסף. "היינו בשוק ומאושרים, שמנו את הבדיקה במגירה ולא דיברנו על זה. היינו סקרנים, אז קבענו בדיקה מוקדמת, סקירה בשבוע השביעי, כדי להירגע ולראות שהכל בסדר. שם בישרו לנו שיש לנו תאומים בריאים. בסקירה בשבוע ה-12 פתאום ראו שיש שם שלושה. הייתי בהיסטריה של צחוק. כריס לא הבין מה מצחיק אותי. נראה לי שהוא חשב מיד על הצד הכלכלי, אבל אז הוא התעשת והיה מאושר".

View this post on Instagram

A post shared by Chris Deasy (@chrisdeasy20) on

אליסון הרגישה שהחיים פינקו אותה. "אני חושבת שבגלל שזה הגיע מיד אחרי שברון הלב מההפלה, פשוט עפתי על הבשורה, והייתי מאוד רגועה שהכל יסתדר. איכשהו זה לא הפחיד אותי בכלל. "החיים עמוסים אצלנו. האכלות והחלפות חיתולים מסביב לשעון, אבל זה קצת נרגע. בהתחלה החלפנו 18 חיתולים ביום! לא הייתי משנה את זה בחיים. ג׳ורג׳יה היא אחות גדולה מושלמת, וכשהם יהיו גדולים נספר להם על משמעות יום ההולדת שלהם, וכמה התאריך מיוחד".