לא משנה כמה פעמים ניתקל בסיפורים מהסוג הזה, הם לעד יישארו בעינינו הזויים. מצד שני, הם ממשיכים להתרחש כמעט על בסיס יומי. הפעם מדובר באמה קרופטס וילסון, ניו זילנדית בת 19, שלא ידעה כלל שהיא בהריון, ולא סתם - בשבוע ה-39 המתקדם בהחלט. העובדה שהמחזור שלה היה לא סדיר כבר תקופה לא ממש הסעירה אותה והיא גם לא שמה לב שעלתה במשקל שכן היא רגילה ללבוש בגדים רחבים ומתמודדת עם עודף משקל. מה שכן, ריח של אלכוהול החל להגעיל אותה והיא טרפה כל מה שבא ליד, אולם כל אלה לא העלו בה חשד עד שיום אחד היא הייתה לבד בבית, במטבח, ופתאום זה קרה.

"לא הבנתי מה קורה. רק הרגשתי צריבה חזקה, וכשהסתכלתי למטה ראיתי ראש", סיפרה לסאן הבריטי. התחושות המוזרות החלט ערב קודם לכן, כאשר חשה וילסון כאבים בגב התחתון ובבטן. היא נטלה משכך כאבים וחזרה לשגרה. אלא שבעת שעבדה במטבח הרגישה לפתע צורך עז ללחוץ, ואחרי כמה דקות מצאה ראש של תינוקת מבצבץ מבין רגליה. "רק אז קלטתי. ברגע הבא כבר היה לי תינוק ביד. זה היה מבעית. אפילו לא צרחתי. הייתי בהלם לגמרי ולא ידעתי מה לחשוב, אבל הצלחתי לחתוך את חבל הטבור עם מספרי מטבח ועטפתי את התינוקת במגבת".

אחרי שחתכה את חבל הטבור, שלחה היולדת הצעירה לאמא שלה הודעת טקסט. "בבקשה אל תכעסי, אבל כרגע ילדתי תינוק ואני לא יודעת מה לעשות", היה הנוסח. האם ההמומה התקשרה לבתה מיד. "היא אמרה לי 'אני מקווה שאת צוחקת', אבל כמובן שלא צחקתי. כשחיכיתי לה שתחזור הביתה, כל מה שיכלתי לחשוב לעשות היה לנקות את הדם. אחר כך הרופאים אמרו לי שאיבדתי בערך ליטר של דם".

כל המשפחה הגיעה במהירות הביתה. האמא פרצה בבכי, האבא היה המום ושאל למי שייכת התינוקת. וילסון נלקחה לבית החולים, שם ילדה את השיליה ונתפרה. "לא היה לי חיבור מיידי עם התינוקת, אבל זה הגיע בזמן שהיינו בבית החולים", סיפרה. לתינוקת קראה חנה מארי – ובחודש הבא היא תחגוג יום הולדת ראשון. "האבא שלה היה סטוץ, אוסטרלי שהיה בניו זילנד בחופשה עם חברים", סיפרה וילסון. "אני לא יודעת את השם שלו ולא היה לי מושג איך לחפש אותו. אבל המשפחה והחברים שלי היו מאוד תומכים, והדודה שלי פרסמה פוסט בפייסבוק שגרר הרבה תרומות של ציוד, מושבי בטיחות וטיטולים. אנחנו ברי מזל".

איך אישה נורמטיבית לא יודעת שהיא בהריון?

 >> צפו: אבא מציל את חיי בנו בבני ברק