אלה ימים מבלבלים עבור הריוניות שכורעות ללדת בצל הקורונה, ונשמעים לא מעט סיפורי ייסורים של יולדות שנאלצו לעטות מסיכה במשך יומיים של צירים. לא כל הלידות דומות הן, והנה מגיע סיפור מפלורידה, במרכזו יולדת שילדה כל כך מהר, בעמידה, שאם לא היו תופסים את התינוקת שלה, היא היתה נמרחת על רצפת החניון.

סוזן אנדרסון, אם לבת, היתה בדרכה למרכז ללידה טבעית, אלא שלבתה ג׳וליה אצה הדרך, והאם הצליחה להגיע רק עד למגרש החניה. ״בדרך למרכז פניתי לבעלי ואמרתי לו: אני חייבת לדחוף!״ מספרת האם. ״הרגשתי שאנחנו לא עומדים להגיע לתוך הבניין. ילדתי באותו מקום את בתי הגדולה, ותכננתי על לידת מים בבריכה מיוחדת, אבל עם הצעד הראשון מחוץ לאוטו, הרגשתי שהראש בחוץ״.

למזלם של בני הזוג, המיילדת סנדרה לוביינה יצאה אליהם, והשתלטה על העניינים, בעוד שני שוטרים שנקלעו למקום עמדו והשקיפו, תהו אם ואיך ניתן לסייע, המומים. מדהים לראות את האופן הטבעי והרגוע בו מתייחסת המיילדת למקרה, כאילו שדברים כאלה מתרחשים שם באופן תדיר. ״הכל בסדר, אני מיילדת,״ היא אומרת לשוטרים. ״היא עומדת ללדת תינוקת.״ ובאמת, רגע אחר כך, התינוקת מתגלשת לתוך הידיים המחכות, ומיד מתחילה לבכות בכי בריא ומרגיע.

כשכל זה מסתיים, עניין של שניות, כאמור, צועדת המשפחה לתוך המרכז. ״הייתי מעורבת בכמה לידות מטורפות, אבל זה היה חדשני,״ מודה לוביינה. ״עוד לא ילדו אצלנו בחניה. אבל קורה שתינוקות יוצאים במהירות. חייבים להיות עירניים וזריזים, לשים כפפות, ויאללה.״ מרכז הלידה הטבעית הדהד את דבריה והצהיר שאת הלידה הזאת הם לא ישכחו כל כך מהר.