ההיריון של קים גיליי, דולה מקליפורניה, לא היה קל. בהיריון הקודם שלה היא הפילה, ובהיריון הנוכחי חוותה קשיים ואפילו התאשפזה מספר פעמים במהלכו. יכול להיות שזו הסיבה שהבעת הפנים שלה לאחר הלידה הייתה כל כך בלתי רגילה – והתמונה שהנציחה את הרגע הפכה ללהיט ברשתות החברתיות ברחבי העולם.

A photo posted by birthwithoutfear (@birthwithoutfear) on

גיליי ובעלה טראביס החליטו שלא לחשוף את מין העובר במהלך ההיריון, וחיכו ללידה כדי לגלות אם יהיה להם בן או בת. הם התכוננו ללידת בית עם מיילדת צמודה וצלמת לידה, אבל מהר מאוד הודיעה המיילדת שאורזים הכל ונוסעים לבית החולים. "עצם הזנב של קים חסמה את המעבר של התינוק", סיפרה להאפטינגון פוסט הצלמת, סוזאנה גיל, "אבל בזמן שכולנו ארזנו, קים אמרה שהיא מרגישה שהתינוק יוצא – ואכן הוא יצא, ועצם הזנב שלה נשברה".

לדברי הצלמת, רגע הלידה היה כאוב, מרגש ואמוציונלי מאוד. "המיילדת הגישה לקים את התינוק עטוף בשמיכה, והיא הציצה", סיפרה, ואת הבעת הפנים של היולדת כשהיא מגלה שנולד לה בן – הצליחה להנציח בתמונה חד פעמית. "לקים יש ילדה בת שלוש, והיא הייתה משוכנעת שיש לה עוד בת בגלל שבטן ההיריון שלה נראתה לה אותו הדבר כמו בהיריון הראשון".

"אני דולה בעצמי, אני צריכה לדעת הרבה יותר טוב מאשר להאמין לכל מיני ניחושים וסיבות טיפשיות", סיפרה גם גיליי עצמה, שהסבירה ששכנעה את עצמה שהיא עומדת ללדת עוד בת כדי לא להתאכזב. במשפחה של גיליי היו בן ובת, והיא חלמה לגדל בעצמה ילדים משני המינים. "זה מדהים עד כמה הצלחתי לשכנע את עצמי", אמרה, "לפי ההבעה בתמונה זה נראה כאילו שמישהו אמר לי בוודאות שתהיה לי בת".

I alwasy wondered what it felt like for an image to go viral.Well now I know!!! I just got off the phone with Inside Edition-(story will be on the air tonight!) and been emailing with Today! Also 3 UK publications and a Belgian one! Was published in the Daily Mail last night! Grateful for Netflix that is happily keeping Jax occupied right now since school is out for the week! @blendingbeautiful

A photo posted by Susannah Gill (@susannahgill_photostorytelling) on

בעקבות ההיסטוריה הכאובה של המשפחה, רגע הלידה היה מרגש במיוחד. "ידעתי שכל עוד הכל יעבור כמו שצריך וייוולד לנו תינוק בריא, אהיה מאושרת", אמרה גיליי, שמהבעת פניה בצילום בהחלט ניתן לראות את סערת הרגשות, ההקלה והכאב שעברו עליה באותו הרגע. "כשראינו את התמונה אחרי הלידה לא הפסקנו לצחוק. אני לא מאמינה שהפנים שלי בכלל יכולים לעשות פרצוף כזה, לא נראה לי שאני יכולה לשחזר את ההבעה הזו גם אם אני אנסה", אמרה.

"נשארו כל כך מעט הפתעות בחיים", סיכמה הצלמת, "אני מרגישה שאנשים מגלים את המין של העובר שלהם רק כי הם יכולים. אבל יש משהו יפה בלחכות, נראה לי שלזה הטבע התכוון, וזה גם פשוט כיף".

>> היזהרו: פעוטה נחנקה למוות מגרגר פופקורן אחד