לקים טוסי (26) יש ילד בן תשע מנישואים קודמים, ועוד שתי בנות מנישואיה הנוכחיים. המשפחה הסטנדרטית הפכה, בינואר האחרון, למשפחה מרובת ילדים ולסנסציה חדשותית, כשקים ילדה חמישייה - ארבע בנות ובן. 

אלי, פנלופה, טיפאני, ביאטריקס ואחיהן קית' נולדו בניתוח קיסרי, בשבוע ה-30 להיריון. אפשר רק לדמיין את גודל ההפתעה של בני הזוג כשגילו על ההיריון המחומש, שכן לדבריהם קים הרתה באופן טבעי לחלוטין. כדי להתמודד עם ההלם, וגם עם ההיריון המורכב, ניהלה קים בלוג פייסבוקי בשם Surprised by Five, בו סיפרה על כאבי הגב, 12 הטיולים לשירותים מדי לילה ועל המאבק לאכול 6,000 קלוריות ביום - היעד שקיבלה מהתזונאים והרופאים שליוו את ההיריון. 

"כל יום נהיה לי קשה יותר ויותר לעבור את הכאב", כתבה טוסי באחד הפוסטים בבלוג. "כל חלק בגוף שלי כואב, ואפילו לישון כואב לי. אין בעולם מספיק כריות כדי לתמוך בגב ובבטן שלי כשאני שוכבת, לפעמים אני כל כך מיואשת שאני רוצה פשוט לוותר. כל הגוף שלי משתנה, סימני המתיחה מתרבים וגדלים מיום ליום. בעלי מזכיר לי כל הזמן כמה אני צריכה להתגאות בהם, ובכלל להיות גאה בעצמי ובגוף שלי, שעומד בכזו משימה אדירה, אבל זה קשה. אני מרגישה שהגוף שלי פשוט עוצר לפעמים, כאילו מנסה לכבות את עצמו". 

טוסי מספרת גם כיצד גילו היא ובעלה כמה מיוחד ההיריון. "יש לנו בן ושתי בנות, ורצינו עוד בן כדי להשלים את המשפחה. ניסינו להרות כמה חודשים, וכשזה הצליח, התרגשנו מאוד לשמוע מהרופא שיש לנו תאומים. היינו בעננים, וגם קצת בהלם, אבל שום דבר לא יכול היה להכין אותנו לבשורה שהגיעה לאחר מכן. הרופא אמר שהמכשיר שבו הוא עשה לי את האולטרסאונד לא מספיק משוכלל, ועברנו לחדר אחר, עם מכשיר טוב יותר. הוא התחיל להצביע על המסך, והראה לנו דופק, ועוד דופק - חמישה לבבות קטנים שפעמו ברחם שלי, והפכו את העולם שלנו על פיו. אני בקושי הצלחתי לדבר, אבל בעלי אמר: 'אנחנו יכולים לעשות את זה!'".  

"אני זוכרת שהרגליים שלי רעדו, והתחלתי לבכות ולצחוק ביחד, בלי שליטה. אני זוכרת שהרופא לימד אותי את המונח הרפואי לחמישייה, אבל באמת, שום דבר לא יכול להכין אותך להודעה כזו, ולא להתמודדות שבאה בעקבותיה. זה משפיע על כולנו ועל כל מי שסביבנו, אבל לפחות בינתיים - אנחנו מסתדרים בסדר גמור". 

>> "הציעו לנו להפיל אבל ידענו שיהיה בסדר": הנס הכפול של משפחת איטלמן