כששרה וקטרינה גילו שלאמן נותרו שבועות ספורים לחיות, אחרי שאובחנה עם סרטן אלים בשלב מתקדם, הן היו שבורות לחלוטין. קטרינה, שהייתה בחודשים הראשונים להריונה, הבינה שהאם לא תזכה לראות את הנכד שיוולד לה, ויחד עם אחותה החליטה על דרך מקורית לשמר ולכבד את זכרה של האם. 

האחיות ביקשו מהאם לבחור שם לתינוק, ולגלות אותו רק לשרה - שהפכה לשומרת סוד לכמה חודשים, וליתר דיוק - עד אחרי שאחותה תלד את בנה, ותגלה מה השם שנבחר עבורו. "אחותי ואני רצינו לעשות משהו מיוחד, ובמאמצים רבים הצלחתי לשמור את הסוד במשך חצי שנה", אמרה שרה ל"האפינגטון פוסט".  "בחודש שעבר נולד האחיין הנהדר שלי, ומילא את העולם שלנו באהבה, אחרי הקושי והעצב שחווינו עם פטירתה של אמא שלי".

כראוי להליך הייחודי, שרה לא אמרה לאחותה מיד מה השם הנבחר, אלא הגישה לאחותה ולבעלה, אביו של התינוק, אוברול שעל צדו הקדמי נכתב: "סבתא ג'ואן שעכשיו בגן עדן בחרה לי את השם בעצמה", ורק כשבני הזוג הנרגשים הפכו את החליפה הקטנה הם גילו את השם הנבחר: האריסון. האחיות הביאו חפצים ותמונות של אמן לחדר הלידה, להעצמת ההתרגשות והחוויה. טקס חשיפת השם צולם והועלה ליו-טיוב, שם כבר הספיק לעשות חיל ולצעוד בצעדי ענק לעבר פסגת מיליון הצפיות. 

>> השישייה בת שש: התינוקות עושים קאמבק בצילום משפחתי מקסים