צעירה בת 29, שסבלה ממצב רפואי בשם וגיניסמוס (כיווץ חזק ובלתי רצוני של שרירי הנרתיק, המסב לאישה כאב עצום בעת קיום יחסי מין ובמקרים מסויימים אפילו לא מאפשר החדרת טמפון בימי הווסת), הפכה לאמא - מבלי שקיימה אי פעם יחסי מין מלאים. 
 
האם הטרייה נשואה מזה מספר שנים, אולם בשל הבעיה הגיניקולוגית ממנה היא סובלת, מעולם לא קיימה יחסי מין הכוללים חדירה עם בעלה. קרובת משפחה של בני הזוג (ולפי הערכות שונות - האישה עצמה) פרסמו את הסיפור באתר the motherish - כמובן ללא פרטים מזהים, וכאשר צוללים לנבכי הסאגה מגלים כי מדובר בסיפור מרתק למדי. 
 
האישה סובלת מוגיניסמוס ראשוני, כלומר: מעולם לא הצליחה לקיים יחסי מין (בניגוד לוגינסמוס משני, שיכול להופיע גם אצל נשים שהיו פעילות מינית בעבר). למרות זאת היא נישאה, וכאשר היא ובעלה החליטו להביא ילד לעולם, עמדו בפניהם שתי אפשרויות: להתחיל תהליך של טיפולי פוריות, על כל המשמעויות הכלכליות והבריאותיות הכרוכות בכך, או להיות יצירתיים - ובני הזוג בחרו באפשרות השנייה. 
 
לפי הדיווח באתר, בן הזוג של האישה העביר את הזרע (שפלט לתוך כף ידו) לנרתיק של האישה בעזרת אצבעותיו - ולמרבה השמחה, התהליך המוזר מעט הצליח, והאישה הרתה. בשל חרדות קשות מהן סבלה לקראת הלידה (כאמור - המצב הרפואי ממנו היא סובלת לא אפשר לה לקיים יחסי מין, כך שלידה נרתיקית נראתה כמו דמיון פרוע במקרה הטוב) היא טופלה נפשית, ואף נקבע לה תור לניתוח קיסרי מתוכנן. 
 
ואולם, שבועות ספורים לפני התאריך שנקבע לניתוח היא נתקפה צירים, והגיעה לבית החולים. אחרי הרדמה אפידורלית היא הצליחה לבסוף ללדת בלידה רגילה, אולם לדברי מי שחשף את הסיפור "סובלת מטראומה לא פשוטה". נכון לעכשיו, האישה עדיין נמצאת בטיפול אינטנסיבי, בתקווה לפתור את הבעיה ממנה היא סובלת ולאפשר לה להרות בדרך מעט יותר קונבנציונלית בפעם הבאה.
 
>> בדרך החוצה: צילומי הלידה הכי מדהימים שראיתם