קים טוסי בת ה-26 מאוסטרליה הפכה לסנסציה חדשותית אחרי שילדה חמישייה בריאה ומתוקה (סיכוי של 1 ל-60 מיליון!) שמורכבת מארבע בנות ובן. עכשיו מגיעות התמונות, ועל אף שברור לנו שאין לאמא הזאת שום רגע דל, התמונות משרות בנו הרבה מאוד שלווה ונחת. טוב, לא אנחנו הם אלה שצריכים לחתל את כל השבט.

אה, אבל חכו – משפחת טוסי הענפה לא מתחילה ונגמרת רק בחמישיית עוללים קטנים. לקים טוסי יש ילד בן תשע מנישואים קודמים, ועוד שתי בנות מנישואיה הנוכחיים. "רצינו עוד בן כדי להשלים את המשפחה. ניסינו להרות כמה חודשים, וכשזה הצליח, התרגשנו מאוד לשמוע מהרופא שיש לנו תאומים", שחזרה טוסי ומספרת כי מדובר היה בהריון טבעי לחלוטין, ללא טיפולים. "היינו בעננים, וגם קצת בהלם, אבל שום דבר לא יכול היה להכין אותנו לבשורה שהגיעה לאחר מכן. הרופא אמר שהמכשיר שבו הוא עשה לי את האולטרסאונד לא מספיק משוכלל, ועברנו לחדר אחר, עם מכשיר טוב יותר. הוא התחיל להצביע על המסך, והראה לנו דופק, ועוד דופק - חמישה לבבות קטנים שפעמו ברחם שלי, והפכו את העולם שלנו על פיו. אני בקושי הצלחתי לדבר, אבל בעלי אמר: 'אנחנו יכולים לעשות את זה!'".  

אלי, פנולפה, טיפאני, ביאטריקס ואחיהן קית' נולדו בניתוח קיסרי, בשבוע ה-30 להיריון. כעת, אחרי שעברה הריון לא פשוט, מספרת טוסי על החיים החדשים. "האתגר הכי גדול עבורי הוא לחלק את עצמי לכל כך הרבה אנשים, רק כדי להעניק מספיק זמן ויחס אישי לכל אחד מהם. ואלה לא רק התינוקות והילדים, אלא גם בעלי שנמצא איתי תמיד וגם הוא זקוק לתשומת לב".

ההסתגלות למצב החדש לא פשוטה, וטוסי מספרת שלבנותיה, רק בנות שנתיים וארבע, קשה מיוחד. "הן אוהבות אותם מאוד, אבל עליהן ללמוד עכשיו לחלוק את זמן אמא ואבא עם חמישה תינוקות קטנים ותובעניים". אתגר נוסף במשפחה המורחבת  שנראה כה מובן מאליו בקרב משפחה שילדה תינוק אחד למשל הוא איך לנייד את כל הילדים לרופא טיפת חלב, למשל. לשם כך (ועוד שלל אתגרים יומיומיים), הוקם גיוס המונים על מנת לסייע למשפחה להתנהל ועד כה גוייסו 38,000 דולר למענם.

 

בזמן הפנוי שעוד נותר להורים העסוקים (אם יש כזה), הם התפנו לצילומי הקטנטנים אצל הצלמת ארין אליזבת. הצילומים המקסימים ארכו שעתיים וחצי והם אפילו הצליחו ללכוד תמונה אחת שבה כל החמישייה ישנים (!). "זה היה מדהים לראות איך קים ווהן הצליחו להשתלט על הכאוס ביום הצילום", אומרת הצלמת. "הם היו רגועים ומלאי ביטחון כשעליהם לבצע כל כך הרבה מטלות במקביל. זה היה מעורר השראה".

>> בטוב, ברע ובצירי הלחץ: זוגיות מדהימה בחדר לידה