איגוד צלמי הלידה העולמי פרסם בתחילת השבוע את הזוכים בתחרות צילומי הלידות השנתית שלו. הצילומים - רובם בשחור לבן, וכולם עוצרי נשימה ויפהפיים - מחולקים לקטגוריות לפי שלבי הלידה וסוג הצילום, ומנציחים את הרגעים המופלאים האלו בתמונות שפשוט אי אפשר להוריד מהן את העיניים. 

התמונה שזכתה במקום הראשון מנציחה לידת מים, ותופסת את רגע יציאתו של התינוק המתולתל והיפהפה לעולם - היישר לתוך הבריכה שבה ילדה אותו אמו. בנוסף, הוכרזו זוכים בתתי קטגוריות: התמונה שניצחה בקטגוריית "צירים" מראה אישה כורעת ונשענת על כסא במקלחת, בעיצומו של ציר שמטלטל את גופה ומשחרר ממנה צעקה אדירה שכמעט אפשר לשמוע דרך המסך. בקטגוריית "לידה" זכתה תמונה שמראה לידת מים של תאומים: האם אוחזת בתאום הראשון שכבר נולד, והאב מקבל לידיו את התאום השני שיוצא ממש ברגע שבו צולמה התמונה. בקטגוריית "אחרי הלידה" נראית אם מותשת שהתינוק שילדה זה עתה מונח בחיקה, שניהם עצומי עיניים ונחים אחרי המסע המפרך שעברו. 

תמונות נוספות שזכו לציונים לשבח היו תמונה שבה נראית יולדת במקלחת, לוגמת מכוס צבעונית ונחה בין הצירים, תמונה של יולדת בבריכה, נתמכת בבן זוגה ובמלווה ממש ברגע יציאת הראש ותמונה של תינוק מופתע, פעור עיניים שראשו וכתפיו כבר בחוץ, פניו מופנים לאמו וחלקו התחתון עדיין בתוכה. 

כל אחת מהתמונות הזוכות מושלמת בדרכה - אבל כמוהן גם כל יתר התמונות שהשתתפו בתחרות, שדוגמאות נבחרות מהן הבאנו כאן, ופשוט גורמות לכל מי שיש לו לב להתעכב עליהן רגע ועוד רגע. מה התמונה האהובה עליכם? אתם מוזמנים לדרג בחיצים שבצד השמאלי של התמונות