"להעביר תפוז דרך קשית", "למשוך את השפה העליונה מעל הראש" ושאר פנינים אלגנטיות אפילו פחות משמשות, בדרך כלל, לתיאור חוויית הלידה. כאבים שלא מהעולם הזה, מתיחות, משיכות, לחיצות - מיליוני שנות אבולוציה לא הצליחו להפוך את הפעולה הזו, של הבאת חיים לעולם, לפשוטה וקלה. ואז הגיעה אודרה.  

הסרטון שלפניכם נצפה כבר יותר מ-15 מיליון פעמים (נכון לרגע כתיבת שורות אלו). מי שהעלתה אותו לרשת (יש לקוות שבאישור היולדת) היא ליסה מארי סנצ'ז-אוקסנהם, המיילדת שקיבלה את התינוק. "הלקוחה שלי אודרה בלידת הבית השנייה והנהדרת שלה", כתבה סנצ'ז-אוקסנהם בדף הפייסבוק שלה. "התפקיד של מיילדת משתנה מלידה ללידה, ובכל פעם היא צריכה להיות ולתת משהו אחר, למרות שבדרך כלל רק צריך לתת את מתנת השקט". 

הלידה הקסומה הזו, שבהחלט משנה מהיסוד את כל מה שלמדנו לחשוב על לידות מסרטים, סדרות וסיפורי זוועה מסביב, התרחשה כאמור בביתה של היולדת, בבריכת לידה שהוכנה מראש. בן זוגה של אודרה נמצא לצדה, ובניגוד מושלם למיליוני הצפיות, הלייקים, התגובות והשיתופים, משתקפים בסרטון רגעים אינטימיים מאין כמותם.  

כפי שציינה המיילדת, לא הייתה לה עבודה רבה בלידה הזו, מלבד להשרות רוגע ולפקח מרחוק על התהליך. היולדת עשתה הכל בעצמה, ואפילו משתה את התינוק מהמים לגמרי לבדה. 

 הסרטון המרגש זכה להמוני תגובות, ואודרה הפכה לכמעט גיבורה לאומית. לצד התגובות הנרגשות, היו גם גילויי השתאות, וגולשת אחת סיכמה בפליאה: "וואו, אני עושה יותר רעש מזה כשאני דופקת בטעות את הזרת במשקוף!". 

>> על הנשים שלא חשות בצירים כבר שמעתם?