לאחרונה שמענו שמייגן מרקל לא צפויה לפנק אותנו עם תמונה מיד לאחר הלידה, כפי שעשו קייט מידלטון וגם ליידי דיאנה לפניה. מייגן מעדיפה להחלים בפרטיות, לקחת את הזמן שלה ולא לדאוג לאיפור-שיער רגע אחרי שדחפה מתוך גופה יצור אנושי. זה נשמע שפוי וסביר, אבל מתברר שיש הרבה נשים בעולם שהם יותר טים-קייט בנושא הזה, ולא מוותרות על הגינדור בהפסקות שבין הצירים, ומנצלות את השכיבה במיטת היולדות למטרת התגנדרות.

מחקר מוזר ומטריד שנערך לאחרונה גילה כי 68 אחוזים מהנשים בבריטניה מתאפרות ביום הלידה, זאת בעקבות רצון, ולחץ שהן חשות, להיראות יפות בתמונות הראשונות שלהן עם הבייבי, שיהיו גם התמונות שישלחו לחברים ובני המשפחה על מנת להודיע שהן ילדו, וכמובן שהרגע המרגש, אם יצא מספיק פוטוגני, יעלה גם לרשתות החברתיות.

View this post on Instagram

A post shared by Lindsay Bryan (@glamandgab) on

עוד נמצא במחקר כי רוב הנשים יעלו תמונה שמודיעה על בואו של יורש העצר הפרטי שלהן עד שלוש שעות לאחר הלידה, ושני שליש מהיולדות הצעירות יותר, בנות 18 עד 31, ישקיעו בטיפולי יופי מיוחדים לקראת היום הגדול, שיכולים לכלול שיזוף בהתזה, פן לשיער, מניקור ופדיקור. אפשר להבחין בכך באינסטגרם במיוחד, שם אנו נתקלים ביולדות מטופחות ומתוקתקות.

View this post on Instagram

A post shared by Alexisjayda (@alexisjayda) on

היו גם מספר ביוטי בלוגריות שהרהיבו עוז ויצרו טוטוריאלז מיוחדים לאיפור בזמן צירים, סרטונים שהשתלמו מבחינתן מאוד, כי הפכו לויראליים. כך קרה עם סרטון של המאפרת אלהה קארימי הניו יורקית, שהיתה ככל הנראה הראשונה בטרנד, שבהמשך חשפה כי ההתעסקות באיפור עזרה לה להתמודד עם כאבי הצירים. ״היתה לי לידה של עשר שעות, וכשכאב לי מאוד, הייתי מוכרחה להסיח את דעתי מהכאב באופן כלשהו.״ היא ממליצה על הסחת הדעת הזו לכל מי שמעוניינת. ״איפור בצירים זה מרגיע, מזרז את התהליך וגם גורם לך להיראות טוב!״ כתבה בעמוד האינסטגרם שלה.

View this post on Instagram

A post shared by L e e A n n J a r r e l l (@leeannjarrell) on