אבות בחדר לידה הם לפעמים כמו פיל בחנות חרסינה. לא כולם תמיד יודעים מה לעשות עם עצמם, איך להכיל את הקושי הכאבים של בת הזוג, הדאגה והחששות לאם ולעובר, ההתרגשות הבלתי נתפסת. הרבה מהם מצליחים לתמוך ולהכיל, הרבה גם לא ממש. אבל האבא הזה מאטלנטה ללא ספק זוכה בפרס "הגבר המוצלח ביותר בחדר הלידה".

וידיאו של גבר שעומד מעל לאשתו ההרה, מחליף שלטים עם מסרים מעצימים ומרגשים, הפך ויראלי לאחרונה אחרי התפעמות אינטרנטית מכמות התמיכה והאהבה שהוא הרעיף על אשתו באחד הרגעים המאתגרים בחייה.

קנדל קייבר ואשתו ג'סמין בילו יומיים תמימים בבית החולים, במהלך ג'סמין חוותה צירים אבל הלידה שלה לא התקדמה. קנדל החליט שהוא חייב לעודד את אשתו, ועשה מהלך סטייל הסרט Love actually, שם אחד הגיבורים נעמד מול האישה שהוא מאוהב בה אבל נשואה לאחר, ומודיע לה על זה באמצעות משפטים שכתב על בריסטולים.

קנדל סיפר שאשתו הייתה לחוצה לקראת תאריך הלידה המשוער שלה בתחילת ספטמבר, בעיקר משום שהיא עברה הפלה לפני. "רציתי לעשות משהו שיעזור לה לא לחשוב על מה שקורה, ושיעזור לה להתמקד בנשימות ולא בלחץ", אמר לכלי התקשורת הרבים שדיווחו על הסיפור. הוא לקח חוברת והדפיס על כל דף מסר חזק ומעצים. הוא דיבר על התקופה הקשה שבני הזוג עברו, בין היתר עם אובדן ההריון, ושהיה צריך תפילות וסבלנות כדי שהזוגיות שלהם תעמוד במבחן הזה.

"את זוכרת איך נפגשנו בפעם הראשונה?", הוא החל את הספרון. "לפני כמעט עשר שנים. לפני החשבונות, לפני שהתחלנו את הקריירות שלנו, היינו רק ילדים בקולג' שלקחו צ'אנס אחד על השני". בין היתר הוא מזכיר לה לנשום כמו שהם תרגלו, ולבסוף כותב: "את החברה הכי טובה שלי, הנפש התאומה שלי, ובעוד כמה לחיצות את תהיי האמא הכי מדהימה שהבת שלנו יכולה לבקש".

אף שלא רואים את ג'סמין בווידיאו, הגוף שלה מראה סימני הירגעות, והיא רק מלטפת את הבטן שלה. היא גם מצחקקת בשמחה בשלב מסוים. ללא ספק, מדובר במחווה יפה. עכשיו בואו נראה אותו מחליף חיתולים באותה התלהבות.