1. סול - לדעתנו יש לנו קשר לחיפוש שם השם הזה, כי אנחנו היינו עסוקים בזמן הבידוד בבינג' של הומלנד (כן, אנחנו יודעים שזה כבר עבר מזמן את טייטל האיחור האופנתי, אבל אנחנו כאלה - מאחרים את זמננו), וזה השם של אחת הדמויות הכי אהובות שם.  חוץ מזה לשם סול כמה פירושים. בשפה הספרדית הפירוש המילולי לשם סול הוא שמש או אל השמש ואילו בשפה האנגלית פירושו נשמה. סול הוא גם התו החמישי בסולם הצלילים.
    הומלנד סיום עונה רביעית (צילום: David Bloomer/SHOWTIME באדיבות yes)
    הדמות הכי אהובה בהומלנד | צילום: David Bloomer/SHOWTIME באדיבות yes
  2. לביא - מי רוצה ילד שיהיה אצילי כמו אריה? בעל רעמה מפוארת, כושר מנהיגות, ובקיצור מלך החיות? כנראה שהרבה. הורים הבוחרים בשם לביא לבנם רוצים מצד אחד לבטא את שאיפתם לכך שיהיה אדם בעל מידות כמו אומץ, גבורה ומנהיגות ומשפחתיות ומצד שני להדגיש כי הוא עוד רך בשנים וכי כל אלו עדיין נמצאים בגדר פוטנציאל.
  3. ארייה - כנראה שגם אתם עסוקים בבינג'ים של סדרות שהסתיימו כבר די מזמן, כי השם ארייה חזר אלינו ובגדול. הורים הבוחרים בשם זה לביתם לרוב מכירים ואוהבים את עולם השירה והמוזיקה ורוצים להנחיל אותו הלאה גם אצלה. כמו כן, יש בבחירת שם זה ניסיון להעניק ערכים בינלאומיים לבתם ולפתוח לה דלתות בעולם הגדול.
    אריה סטארק (צילום: באדיבות yes / HBO)
    כנראה שגם אתם עשיתם בינג' | צילום: באדיבות yes / HBO
  4. ליה - שם שובה לב, שעושה לנו חשק להכיר את הילדות שקוראים להן ככה. ויש לו גם משמעות מיוחדת: הורים הבוחרים בשם ליה לבתם רוצים לבטא את רגשות השמחה וההודיה שהם חשים כלפי האל, לאחר שהוא העניק להם במתנה את בתם. השם מבטא אמונה חזקה באל והאדרתו.
  5. רומי - השם רומי בעינינו מתאים לילדה יפהפייה, קצת ביישנית, אבל שבתוכה מסתתרת ילדה שובבה מאוד. חוץ מזה הורים הבוחרים בשם רומי לבתם רוצים לבטא את תחושת העליונות, התרוממות הרוח והשמחה שהיא הביאה למשפחה בעקבות לידתה. כמו כן בשם רומי נמצאת האות י', שנחשבת אות קדושה, והיא מוסיפה לו נופך רוחני.